Η MP4-25 ακολουθεί πιο πολύ την φιλοσοφία της Brawn απο αυτή της Red Bull. Η χαμηλή μύτη που είχε πέρσι η Brawn αλλά και η “συναρμολόγηση” της κολώνας του οδηγού η οποία δένει στα κάτω μπράτσα της μπροστινής ανάρτησης.
Παίρνει όμως και στοιχεία απο την Williams έχοντας την “σανίδα εκχιονιστικού” κάτω απο το ρύγχος. Η Brawn είχε σε αυτό τον δικό της δρόμο σχεδιαστικά. Η έκπληξη είναι ότι δεν έχει ρύγχος παρόμοιο με αυτό της περσινής RBR.
Η μπροστινή πτέρυγα έχει στοιχεία βασισμένα σε αυτά που είχαμε δει στο τέλος της χρονιάς με κάποια επιπρόσθετα στοιχεία στον κεντικό “ουδέτερο” άξονα, αλλά και 4 στοιχεία τα οποία παράγουν πρόσφυση. Τα πλαινά ακολουθούν την ισχύουσα σχεδιαστικά τακτική της ομάδας να είναι ψηλά με απότομη κατάληξη. Μεγάλη διαφοροποίηση έχουμε και στις εξατμίσεις οι οποίες καταλλήγουν ψηλά απο το κιβώτιο, και πιθανώς να εκεί να καταλλήγουν και οι άλλες ζεστές ροές απο τα ψυγεία, κάτι που επιτρέπει να έχουμε ένα πολύ λεπτό σχήμα “coke” στο πίσω και κάτω μέρος του μονοθεσίου στο ύψος των ελαστικών. Το πτερύγιο του καρχαρία είναι μια μικρή πινελιά απο την περσινή RBR.