Φέτος οι δοκιμές είναι μεγαλύτερο αίνιγμα απο οποιαδήποτε άλλη. Πάντα λέμε να μην βλέπετε τους χρόνους, δεν έχουν καμία απολύτως σημασία. Δεν ξέρουμε τι δοκιμάζουν, αλλά και ακόμα σημαντικότερα με τι φορτίο καυσίμου βρίσκονται στην πίστα. Ειδικά φέτος που απαγορεύονται οι ανεφοδιασμοί μπορούν τα μονοθέσια να τρέχουν απο τελείως άδεια (ίσα ίσα καύσιμα για 3 γύρους) μέχρι γεμάτα για προσομοίωση αγώνα (200 λίτρα).
Πέραν τούτου στις πρώτες δοκιμές όλοι θα προσπαθήσουν να κρύψουν τα όπλα τους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ήταν η παρουσίαση της Renault στην οποία είδαμε ένα μονοθέσιο … δοκιμαστικό. Μια μέρα πριν από τις δοκιμές όλα αυτά! Σε σημείο τέτοιο που οι εκπρόσωποι των ΜΜΕ εκνευρίστηκαν για την κοροϊδία. Άλλο παράδειγμα είναι η Mercedes η οποία είχε τόσο την μπροστινή πτέρυγα του 2009 αλλά και τον περσινό διαχύτη. Σίγουρα θα έχουμε κάτι καινούργιο, ίσως την τελευταία μέρα των δοκιμών. Όπως είναι λογικό τα στόματα όλων είναι κλειστά, οι πληροφορίες είναι μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού. Ας περιμένουμε να έρθει η Τετάρτη ώστε να δούμε εάν κάποιος ανοίξει τα χαρτιά του.
Ένα απο τα σημεία που προσπαθούν να αξιοποιήσουν οι ομάδες είναι η μεταφορά του κέντρου βάρους όσο πιο μπροστά γίνεται. Χρησιμοποιούν μέχρι και τις υποχρεωτικές κάμερες των μονοθεσίων. Παρατηρήστε που τις τοποθετούν στο ρύγχος. Έχει μεγάλο ενδιαφέρον.
andrew
2 Feb, 2010 at 16:21
Ωραίος Δημήτρη…
Η καταραμένη FOM όμως τα έκοψε τα βιντεάκια 😦