RSS

Μπορούμε να βγάλουμε συμπεράσματα από τους χρόνους δοκιμών; (updated)

25 Feb

Αυτό το έχουμε πει και άλλες φορές. Ειδικά φέτος είναι σχεδόν αδύνατο. Συμπεράσματα δεν μπορούν να βγούν απο τους χρόνους.  Το μόνο που μπορούμε να ακούσουμε είναι οι διαρροές από τις ομάδες και τα μικρά μικρά που έχουν ενδιαφέρον. Σε άρθρο του στην Ελβετική Blick ο Peter Sauber είχε αρκετά ενδιαφέροντα να πει. Και εάν δεν μπορεί να βγάλει ασφαλή συμπεράσματα ο Sauber …

Για το που βρίσκονται … «Για να σας πούμε με κάθε ειλικρίνεια, δεν ξέρουμε ούτε εμείς. Για το δικό μας αυτοκίνητο μπορούμε να πούμε ότι τα δεδομένα από τις προσομοιώσεις βγήκαν και στην πίστα. Αυτό είναι θετικό. Όπως θετικό είναι ότι έχουν εμπιστοσύνη και στο αυτοκίνητο. Αλλά αυτό δεν έχει σημασία εάν δεν είναι το μονοθέσιο γρήγορο. Και εδώ είναι δύσκολο στο να βγάλουμε συμπεράσματα. Ειδικά φέτος να βγάλεις προγνωστικά είναι πολύ δύσκολο. Και αυτό γιατί έχουμε τους νέους κανονισμούς που αλλάζουν τα πάντα. Ο όγκος του ντεπόζιτου πήγε από τα 130 στα πάνω από 200 λίτρα, ή όπως το υπολογίζουν οι μηχανικοί, αντί για 100κιλά πήγαμε στα περίπου 160.

Όποιος άλλες χρονιές έτρεχε με πολύ καύσιμο, είχε 60 με 70 κιλά, όποιος έτρεχε ελαφρύς είχε 10, οπότε υπάρχει μια διαφορά 50-60 κιλά. Βαρύς δεν έτρεχε κάποιος γιατί δεν υπήρχε ανάγκη. Με τα νέα μονοθέσια η διαφορά μπορεί να είναι και στα 150 κιλά και έχει νόημα να τρέξουν με τα κιλά αυτά οι ομάδες για να δούν πώς αλλάζει η κατανομή βάρους, πώς συμπεριφέρεται το μονοθέσιο και πώς φθείρονται τα ελαστικά. Εάν πάρουμε σαν δεδομένο ότι σε μια πίστα όπως η Jerez 10 κιλά πάνω κάτω σου δίνουν διαφορά 35 εκατοστά του δευτερολέπτου τότε έχουμε μια πιθανή διαφορά 5 δευτερόλεπτα (στα 150 κιλά).

Εάν πρέπει όμως να βγάλουμε και να πούμε κάτι τότε θα έλεγα ότι η κατάταξη έχει Ferrari, Red Bull, Mercedes και McLaren, με πιθανώς τους δυο πρώτους με την σειρά που τους ανέφερα.

Όπως και να έχει, στην Βαρκελώνη θα έχουμε κάποια ημιτελή συμπεράσματα για το που βρίσκονται οι ομάδες».

Ακόμα θα πρέπει να προσθέσουμε και το γεγονός ότι η Bridgestone έχει φέρει και τις 4 γόμες στεγνού οδοστρώματος στην διάθεση των ομάδων, ο διαχωρισμός των οποίων δεν θα είναι εύκολο να γίνει. Οι δυο μαλακότερες θα έχουν την πράσινη γραμμή ενώ η μέτρια και η σκληρή δεν θα έχουν την χαρακτηριστική λωρίδα.

Στα μικρά μικρά πρέπει να βάλουμε και κάποια πληροφορία του James Allen. Ο James αναφέρει ότι έμαθε ότι ο Alonso κάνει πολύ χρήση της δυνατότητας να ρυθμίζουν οι οδηγοί την εμπρός πτέρυγα ώστε να βελτιώνει την ισορροπία του μονοθεσίου σε μεγάλες αποστάσεις.

Για ζωντανή παρακολούθηση των δοκιμών μπορείτε να επισκεφτείτε αυτά τα sites

http://twitter.jamesallenonf1.com/live

http://live.autosport.com/commentary.php/id/182

http://www.williamsf1.com/test-timings

+ Μετά απο ερώτηση που έκανα στην Bridgestone μου τόνισαν ότι δεν θα υπάρχει κανένα είδους μαρκάρισμα στα ελαστικά, οπότε δεν θα ξέρουμε ποια απο τις 4 γόμες θα χρησιμοποιεί!

 
Comments Off on Μπορούμε να βγάλουμε συμπεράσματα από τους χρόνους δοκιμών; (updated)

Posted by on 25 Feb, 2010 in F1

 

Comments are closed.

 
%d bloggers like this: