RSS

Η τεχνική επινόηση της McLaren

12 Mar

Πριν απο λίγες μέρες είχαμε αναφέρει ότι η McLaren είχε φτιάξει μια εισαγωγή αέρα και ψάχναμε να βρούμε τον λόγο ύπαρξής της.

Φαίνεται λοιπόν ότι η θεωρία είναι αυτή που αναφέρει ο Craig στο άρθρο. Δηλαδή το ότι στις ευθείες, και όταν ο οδηγός δεν πατάει φρένο με το αριστερό πόδι, υπάρχει κάποιος έλεγχος στην ροή του αέρα ώστε να μπλοκάρεται η λειτουργία της πίσω αεροτομής ώστε στις ευθείες να έχει μεγαλύτερη τελική ενώ στις στροφές να δουλεύει όπως πρέπει και να έχει αρκετή κάθετη δύναμη για να «κολλάει» το μονοθέσιο στο δρόμο και να επιταχύνει στις εξόδους από αυτές.

 
1 Comment

Posted by on 12 Mar, 2010 in F1

 

One response to “Η τεχνική επινόηση της McLaren

  1. Alex

    13 Mar, 2010 at 10:34

    Δημήτρη στο BBC είπανε οτι η συγκεκριμένη εισαγωγή αέρα προς την πίσω αεροτομή ελέγχεται απο το γόνατο του οδηγού. Υποθέτω οτι υπάρχει κάποιο είδος flap το οποίο ανοιγοκλείνει με αυτόν τον τρόπο για να stallάρει η αεροτομή στις ευθείες. Ήδη πάντως υπάρχουν technical directors όπως της Lotus και της Renault που χωρίς υπεκφυγές χαρακτήρισαν τον μηχανισμό “fundamentally illegal” και αντίθετο στο πνεύμα του κανονισμού και αναφέρθηκαν σε άγραφη συμφωνία που είχαν μεταξύ τους οι ομάδες να μην αναπτύξουν τεχνικές stalling της πίσω αεροτομής. Συμφωνία που προφανώς παραβίασε η McLaren όπως αντίστοιχη συμφωνία είχε παραβιάσει και η BrawnGP για τους διαχύτες.

     
 
%d bloggers like this: