RSS

Ο σκασμένος κινητήρας του Alonso

14 Apr

Μπορεί επισήμως να μην έχει βγει προς τα έξω ο λόγος για τον οποίο “έσκασε” ο κινητήρας του Alonso, πηγές αναφέρουν ότι το πρόβλημα εντοπίζεται στις πνευματικές βαλβίδες.

Advertisements
 
9 Comments

Posted by on 14 Apr, 2010 in F1

 

9 responses to “Ο σκασμένος κινητήρας του Alonso

  1. Vassilis

    14 Apr, 2010 at 15:06

    Ο κινητηρας του Alonso εσπασε λογω του προβληματος του κιβωτιου. Ηταν structural problem τ οποιο δεν ειχε ξαναεμφανιστει για αυτον τον λογο. Δεν θελει πολλη σκεψη για να καταλαβουμε πως καταπονειται ενας κινητηρας οταν μπαινουν οι ταχυτητες χωρις συμπλεκτη…

    Επισης, αν υπηρχε προβλημα στις πνευματικες βαλβιδες θα υπηρχε απο το 2007. Δεν θα εμφανιζοταν τωρα. Το μεγαλυτερο μερος του κινητηρα ειναι ακριβως ιδιο με τοτε και οι βαλβιδες συμπεριλαμβανονται σε αυτο.

     
    • Dimitris PAPADOPOULOS

      14 Apr, 2010 at 16:03

      Κάτι παραπάνω θα ξέρεις 🙂 Πάντως οι διαρροές αυτό λένε. Δεν επιμένω 🙂

       
      • Dimitris PAPADOPOULOS

        14 Apr, 2010 at 16:11

        O Marmorini είπε βέβαια ότι :

        “We have carried out an in-depth study into what happened and the two problems are not related to one another. In Sepang, Fernando’s engine suffered a structural failure, of a type we had never seen during the winter. We believe there was a role played by the unusual way in which the driver had to use the engine during the race, because of the gear selection problems he experienced right from the start…”

        Αλλά δεν ξέρω εάν πρέπει να τον πιστέψουμε 100%

         
  2. Vassilis

    15 Apr, 2010 at 05:53

    Σιγουρα αλλα δεν πιστευω να εχει λογο να πει ψεματα. Σε ολες τις περιπτωσεις στο παρελθον η ομαδα εχει πει την αληθεια σε τετοια θεματα. Και γενικα η Ferrari δεν λεει μουφες.

    Αν επιτρεπεται, που ακουσες για τις πνευματικες βαλβιδες?

     
    • Dimitris PAPADOPOULOS

      15 Apr, 2010 at 08:30

      Απο κάποιον που έχει στενά δεσμά με την ομάδα. Δεν είναι internet rumor, είναι αξιόπιστη πηγή.

       
  3. Vassilis

    15 Apr, 2010 at 15:54

    Τι να πω, δεν ξερω. Αν ισχυει αυτο τοτε γιατι αυτο το προβλημα δεν υπηρχε απο το 2007 και εμφανιστηκε τωρα? Δεν αλλαχτηκε κατι σ αυτο το κομματι του κινητηρα γιατι απαγορευεται.

     
    • Dimitris PAPADOPOULOS

      16 Apr, 2010 at 14:25

      Το πρόβλημα μου “επιβεβαιώθηκε” και απο κάποιον άλλο που σίγουρα ξέρει.

       
  4. Vassilis

    17 Apr, 2010 at 00:24

    Τι να πω… Sorry αλλα επειδη σκεφτομαι και λογικα εχω τις αμφοβολειες μου. Οπως αυτο που σου πα πριν.

    Τελος παντων, το μονο σιγουρο ειναι οτι θα μαθουμε συντομα!

     
    • Vassilis

      23 Apr, 2010 at 18:46

      Τελικα μπορει να σε αδικησα! Διαβασα ενα αρθρο στο site του speed tv που εξηγει για ποιον λογο το προβλημα δεν υπηρχε τις προηγουμενες χρονιες. Ελπιζω τουλαχιστον να μην κοστισει στο πρωταθλημα!

       
 
%d bloggers like this: