RSS

Επιβεβαίωση για το πρόβλημα των Ferrari

23 Apr

Πριν απο περίπου μια βδομάδα γράψαμε για το πρόβλημα των κινητήρων της Ferrari. Το έγκυρο Auto Motor und Sport στο τεύχος που κυκλοφόρησε επιβεβαιώνει ότι το πρόβλημα είναι στις πνευματικές βαλβίδες.

Advertisements
 
6 Comments

Posted by on 23 Apr, 2010 in F1

 

6 responses to “Επιβεβαίωση για το πρόβλημα των Ferrari

  1. Vassilis

    23 Apr, 2010 at 18:50

    Το εγραψα και στο αλλο σου post. Τελικα σε αδικησα sorry! Ομολογω πως δεν ειχα φανταστει αυτο με το pit stop γι αυτο και δεν μου φαινοταν λογικο. Εχεις καμια ιδεα τι εννοουν οτι χανει αερα ο κινητηρας ο οποιος δεν μπορει ν αναπληρωθει στο pit stop?

    Ελπιζω παντως να μην κοστισει στο πρωταθλημα…

     
    • Dimitris PAPADOPOULOS

      26 Apr, 2010 at 13:53

      Δεν μπορώ να μπω σε λεπτομέρειες ακόμα 🙂 Πάντως για να εμφανίστηκε το πρόβλημα “έτσι ξαφνικά” κάτι δεν θα “γαργάλισαν”; 🙂

       
  2. bar555

    26 Apr, 2010 at 21:04

    Fhmologeitai os pithanei aitia tou provlhmatos h upo klish 3,5 moiron topothethsh tou kinhthra sto sasi . Pantos oi Toro Rosso pou exoun kinhthra Ferrari den exoun antimetopisei akomh auto to provlima .

     
  3. Turbakiasss

    4 May, 2010 at 23:41

    Θεωρω οτι αυτο ειναι λαθος μιας και στις Σαουμπερ που εμφανιστηκε αυτο το προβλημα ΔΕΝ εχουν τον κινητηρα υπο κλιση 3.5 μοιρων!!Αρα κατι αλλο συμβαινει…

     
  4. Vassilis

    5 May, 2010 at 00:51

    Απ οσο ξερω οι Sauber ειχαν προβληματα με τα ηλεκτρονικα. Δεν σχετιζοταν το προβλημα τους με αυτο του Alonso.

    Το προβλημα με τις πνευματικες βαλβιδες που λενε ολοι συμβαινει (η συνεβαινε σε περιπτωση που το εφτιαξαν) κυριως γιατι το pit stop φετος εχει πολυ μικρη διαρκεια. Απ οτι φαινεται ο κινητηρας καταναλωνε αερα και μεχρι περσυ τον συμπληρωναν κατα την διαρκεια του pit stop μαζι με τον ανεφοδιασμο. Φετος ομως δεν προλαβαινουν να κανουν κατι τετοιο και γι αυτο εμφανιστηκαν προβληματα. Αυτο που λεω το διαβασα στο Auto Motor und Sport.

     
    • Dimitris PAPADOPOULOS

      5 May, 2010 at 10:32

      Μια αιτία είναι αυτή που λέει ο Vassilis. Η άλλη είναι μια ωραία θεωρία που λέει ότι η Ferrari “γαργάλισε” λίγο κάποια “συστατικά” τα οποία θα έφερναν κέρδος, δεν δούλεψε και με το πρόσχημα “αξιοπιστία” πέρασε κάποιες αλλαγές. Μπορεί να δείτε κάποια στιγμή ότι ο κινητήρας της Ferrari ανέβηκε στην λίστα με τους κινητήρες κλπ 😉

       
 
%d bloggers like this: