RSS

Επιβεβαίωση και για την Mercedes

23 Apr

Στις 10 Απριλίου αναφέραμε τις επικείμενες τροποποιήσεις της Mercedes GP για την Βαρκελώνη. Σήμερα επιβεβαιώθηκε το θέμα με το μεταξόνιο σε δηλώσεις του Ross Brawn.

Πρέπει να πούμε ότι δεν μπορούν να αλλάξουν πολλά πράγματα όπως το ρύγχος λόγω του homologation που υπάρχει απο την FIA.

 
9 Comments

Posted by on 23 Apr, 2010 in F1

 

9 responses to “Επιβεβαίωση και για την Mercedes

  1. msk

    24 Apr, 2010 at 09:41

    Γιατί; Και οι Red Bull άλλαξαν ρύγχος στα μέσα της προηγούμενης χρονιάς.

     
  2. XRISTOS

    24 Apr, 2010 at 12:36

    Απ’ ότι ξέρω μπορούν να αλλάξουν όλο το μονοθέσιο αρκεί να περάσουν από τα κρασ τεστ της Φια. Έχει αλλάξει κάτι σε αυτό??

     
  3. Vassilis

    24 Apr, 2010 at 21:12

    Οχι Χρηστο. Ακομα ισχυει.

     
    • Dimitris PAPADOPOULOS

      25 Apr, 2010 at 11:54

      @Vassili : Το 2010 υπάρχει homologation σε κάποια parts, οπότε κάποια πράγματα δεν μπορούν να αλλάξουν. Δες το άρθρο 28.2 στο Sporting Regulations http://argent.fia.com/web/fia-public.nsf/65EE8F15945D0941C12576C7005308AE/$FILE/1-2010%20SPORTING%20REGULATIONS%2010-02-2010.pdf

       
      • Vassilis

        25 Apr, 2010 at 15:13

        Το ξερω αυτο. Αν ομως παρουν αδεια απο την FIA μπορουν ν αλλαξουν τα παντα. Αρκει να περασει παλι απο crash test το μονοθεσιο.

         
        • Dimitris PAPADOPOULOS

          25 Apr, 2010 at 21:37

          Για να αλλάξει κάτι θα πρέπει να υπάρχει λόγος ασφαλείας και δεν πιστεύω ότι κάποια ομάδα (εκτός απο τις καινούργιες) έχει τέτοιο θέμα. Ο ανταγωνισμός παραμονεύει.

           
  4. andrew

    25 Apr, 2010 at 10:18

    Μακάρι να δούμε σύντομα μια πιο ανταγωνιστική Mercedes!

     
  5. XRISTOS

    26 Apr, 2010 at 08:13

    Έχει δίκιο ο Δημήτρης. Είναι κάτι που δεν το γνωριζα. Πάντως ακόμα και έτσι μπορούν να αλλάξουν βασικά στοιχεία του μονοθεσίου πχ το μεταξόνιο όπως κάνει η Μερσέντες για να πετύχει αλλαγή κατανομής βάρους. Και πολλά άλλα ακόμα όπως ψυγεία, πάτωμα, ντεπόζιτο, που μπορεί να αλλάξουν και τις θέσεις για το έρμα με ότι αυτό συνεπάγεται. Το δύσκολο με αυτό το κανονισμό θα είναι στην εφαρμογή του F-duck γιατί δεν μπορούν να αλλάξουν το κοκπιτ και να προσθέσουν εισαγωγές-εξαγωγές αέρα.

     
    • Dimitris PAPADOPOULOS

      26 Apr, 2010 at 08:56

      Το πρόβλημα με το f-duct είναι ότι η McL το περνάει μέσα απο το survival cell (κοκπιτ) και το έχει κάνει homologate. Οι άλλοι θα πρέπει να το περάσουν απο κάπου αλλού (πχ Sauber στα sidepods – not homologated)

       
 
%d bloggers like this: