Η Mercedes θα κατέβει με τα μονοθέσια που είχε στην Κίνα στον αγώνα του Μονακό.
Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι δεν έχουν αρκετό «τιμόνι» για να στρίψουν στις στροφές Lowes.
Η Mercedes θα κατέβει με τα μονοθέσια που είχε στην Κίνα στον αγώνα του Μονακό.
Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι δεν έχουν αρκετό «τιμόνι» για να στρίψουν στις στροφές Lowes.
XRISTOS
11 May, 2010 at 10:26
Αναμενόμενο ήταν. Δεν έχουν θέμα με το “τιμόνι” απλά το μικρότερο μεταξόνιο τους βολεύει καλύτερα στο Μονακό και αφού το έχουν διαθέσιμο και έχουν αυτή την επιλογή αυτή τη στιγμή θα ήταν “ανόητο” να κατεβαίναν με μακρύ μεταξόνιο σε αυτόν τον αγώνα. Τις υπόλοιπες αναβαθμίσεις λογικά θα τις διατηρήσουν.
Dimitris PAPADOPOULOS
11 May, 2010 at 10:46
Απο την ομάδα μου είπαν ότι είναι το “τιμόνι” και όχι τι τους βολεύει. Συμφωνώ μαζί σου 🙂 Αλλά απο την ομάδα είδαν το πρόβλημα στην Lowe
Vassilis
11 May, 2010 at 11:12
Γιατι εχω την εντυπωση οτι το steering ratio ρυθμιζεται? Εκτος αν ακομα και στο maximum παλι δεν τους φτανει.
Τελος παντων, και εγω πιστευω πως επαιξε ρολο αυτο που λεει και ο Χρηστος. Ειναι γνωστο οτι μακρυ μεταξονιο και Monaco δεν ταιριαζουν :p
Dimitris PAPADOPOULOS
11 May, 2010 at 11:26
Το maximun δεν τους φτάνει είπαν.