RSS

Τριήμερο του Μονακό

13 May

Εδώ θα μπορείτε να ανταλλάζετε απόψεις για το τριήμερο του Μονακό.

Advertisements
 
46 Comments

Posted by on 13 May, 2010 in F1

 

46 responses to “Τριήμερο του Μονακό

  1. doxa dramas

    13 May, 2010 at 11:46

    teliosan prin ligo (12:30) ta prwta dokimastika kai apo twra provlepo gia tin kiriaki nikiti ton fernado alonso.pistevo oti stis katataktiries dokimes 8a vgi prwtos, akoma gia ton kubica pou itan tritos dn pistevo na diekdikisi va8ro anti8eta me ton schumacher pou pistevo exi mia 8esi.twra perimeno na do ta deytera dokimastika gia kalitera simperasmata. (afino ekso ton hamilton kai ton massa pou den tous pistevo gia kati kalo)

     
  2. FXFD

    13 May, 2010 at 12:55

    diavasa oti tha einai 26 aftokinita stin pista! Poioi alloi 8a erthoun? 8a agwnistei kai o kimi giati kati kati tetoio akougetai!

     
    • Dimitris PAPADOPOULOS

      13 May, 2010 at 13:27

      Εδώ δεν χωράνε τα 24 🙂

       
      • FXFD

        13 May, 2010 at 15:29

        kati koufa akouw gi’ afto eipa na rwthsw esena pou eisai mes sta kolpa gt o ka8enas grafei o,ti tou katevainei, kai oso gia tn stili ka8ierwse to!

         
        • Dimitris PAPADOPOULOS

          13 May, 2010 at 15:33

          Η στήλη καθιερώνεται λοιπόν! Θα μένει ανοιχτή και λίγες μέρες μετά απο τον αγώνα

           
    • Vassilis

      13 May, 2010 at 13:28

      Mallon kaneis plaka 😀

      Ti, tha erthoun idiwtes opws sto WRC? lol den ginontai auta!

       
  3. Dimitris PAPADOPOULOS

    13 May, 2010 at 13:47

    Μου φαίνεται θα καθιερώσω το stick post για κάθε τριήμερο. Έχει ενδιαφέρον 🙂

     
  4. Dimitris PAPADOPOULOS

    13 May, 2010 at 13:55

     
  5. kostas

    13 May, 2010 at 15:30

    H Ferrari φαίνεται πολύ δυνατή στο MC, αλλά μέχρι τώρα είναι πολύ κοντά οι κορυφαίες ομάδες!
    Ο Kubica επίσης φαίνεται ότι το έχει εδώ πάντως, άντε να δούμε και το Σάββατο 🙂
    Μπορεί να βρέξει κιόλας…
    Πιθανότατα θα είναι και μονοθέσιο διαφορετικό της RB6 στη pole.

     
  6. Panos_mouts

    13 May, 2010 at 15:30

    Mia triada Alonso-Vettel-Schumi pistevo einai kali akoma k gia fraga sto stoixima!!!!! Hamilton k Massa profanos tha exoun provlima me ta lastixa(o enas ta kaiei, o allos de mporei na ta zestanei,mallon prepei na to syzitisoun metaksy toys…). O webber meta apo enan poly kalo agona olo kai kamia paparia tha kanei. O Button mporei na mas ta xalasei ligo kai na pame kouva… Episis pistevo oti stin 8ada tha exoume ton Kubica kai mia force india(o Sutil to’xei parapono apo palia me ton Kimi) Mi rotisete gt exo ton Schumi sto vathro! Gia ta fraga 🙂

     
    • Dimi

      13 May, 2010 at 15:38

      Δεν τον βλέπω για βάθρο φέτος τον Schumi… εκτός και αν δεν τερματίσουν άλλοι…

       
      • kostas

        13 May, 2010 at 15:41

        Το σημαντικό για τον Schumi είναι να βρίσκεται μπροστά από τον Rosberg. Από εκεί και πέρα, ότι μπορεί το μονοθέσιο 😉

         
        • Dimi

          13 May, 2010 at 15:48

          Δεν είναι το μονοθέσιο το πρόβλημα, η ηλικία του είναι.

           
  7. doxa dramas

    13 May, 2010 at 15:39

    o alonso sigoura sti prwti diada tin kiriaki simera malista ekane sta prwta dokimastika 1:15.927 kai sto deytero 1:14:904. einai poli dynatos se auto ton agwna.

     
  8. Vassilis

    13 May, 2010 at 16:31

    O MS den exei kanena provlima. Einai 41 xronwn kai xtupaei aneta tous 20arides! Auto deixnei para polla gia to epipedo tou.

    Sxetika me tin Kuriaki tha doume. Akoma einai polu nwris. Proswpika den ksegrafw tis McLaren akoma. Ontws omws oi Ferrari fainontai antagwnistikes kati pou me xaropoiei. Na doume pws tha paei…

     
  9. Billy

    13 May, 2010 at 17:38

    min xexname oti edw h mercedes exei ta palia monothesia.Ara o schumi exei problem!

     
  10. Vassilis

    13 May, 2010 at 17:55

    To practice kai ta sxolia tou allo lene…

    To Monaco einai mia polu diaforetiki pista kai den isxuei oti stis upoloipes. Ektos tou oti o odigos paizei polu megalo rolo, to mikrotero metaksonio voleuei kalutera.

     
  11. mig

    14 May, 2010 at 20:15

    κατα την era-spor pole για Αλονσο 🙂

     
  12. Alex

    14 May, 2010 at 22:41

    Το Σάββατο θα έχουμε μια καλή ένδειξη για το τι γίνεται. Η πίστα βελτιώνεται πέρασμα με το πέρασμα και μην ξεχνάτε οτι είναι Monaco…Μια στραβή να γίνει και να κολήσει κάποιος πίσω απο ένα αργό μονοθέσιο στο Q1 που θα γίνεται χαμός και ο αγώνας του καταστράφηκε. Στο BBC είπαν οτι με 24 μονοθέσια στο Q1 αντιστοιχούν περίπου 200 μέτρα ανα μονοθέσιο…που είναι εξαιρετικά λίγο…Όλα είναι θέμα κατατακτήριων και εκκίνησης.

     
  13. af1

    15 May, 2010 at 12:33

    Ο Αλόνσο χτύπισε στο τρίτο Practice το μονοθέσιο του στις μπαριέρες, θα το έχουν έτοιμο μέχρι τo Q1; Δημήτρη αν έχεις καμιά ενημέρωση πες μας.

     
  14. aragorn

    15 May, 2010 at 13:42

    Δεν προλαβαίνουν.
    Πρέπει να αλλάξουν σασί.
    Δυστυχώς ο Ισπανός εκκινεί από το pit lane αύριο…

     
  15. Dimitris PAPADOPOULOS

    15 May, 2010 at 13:43

    O Alonso δεν συμμετέχει στα Quals. Ξεκινάει απο το pitlane για τον αγώνα.

     
  16. fernando

    15 May, 2010 at 14:03

    Δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιήσει τρίτο μονοθέσιο για τον Alonso η Ferrari;

     
    • Panos_mouts

      15 May, 2010 at 15:07

      Den yparxoun pia efedrika monothesia.

       
  17. Dimitris PAPADOPOULOS

    15 May, 2010 at 15:19

    Pole o Webber. Δεν το περίμενα να πω την αλήθεια

     
    • FXFD

      15 May, 2010 at 15:23

      O Kubica itan para polu dunatos! Egw toulaxiston afton perimena!

       
    • Vassilis

      15 May, 2010 at 16:39

      Egw to perimena Dimitri. 1 sec den xanetai apo agwna se agwna.

       
  18. FXFD

    15 May, 2010 at 15:21

    Paidia na tin pw tin kakia mou egw to efxaristi8ika afto pou epa8e o alonso! Den einai kai i sympatheia mou! Ton matiaxe o kimi, etsi opws ton koitase apo to kotero tsoup paei o nando!

     
    • kostas

      15 May, 2010 at 15:30

      xaxaxa poly koita3an etsi ton alonso!!!

      bravo se rbr kai kubica. O button eipe gia la8os epilogh elastikwn sto q3.

      Yphrxe kai incident me ton massa alla htan o 1os xronometrhmenos toy button. den nomizw telika na allaze kati. Isws omws ypar3ei kapoia poinh.

       
  19. FXFD

    16 May, 2010 at 16:25

    Kourasame ligo ton odigo tou Safety Car simera alla den peirazei aksize! An kai stin korifi den eixame polla eftrapela, xwrtasame apo atuximata kai egkatalipseis! Sigxaritiria stous mixanikous tis ferrari prepei na poume gi afto pou kataferan me ton alonso! Episis xairomai pou o Vettel den eixe problima s’afto ton agwna!

     
  20. Dimitris PAPADOPOULOS

    16 May, 2010 at 16:55

    Το αποτέλεσμα του αγώνα είναι Provisional! Οι αγωνοδίκες κοιτάζουν το θέμα της προσπέρασης του Schumacher στον Alonso. Ο κανονισμός λέει :

    If the race ends whilst the safety car is deployed it will enter the pitlane at the end of the last lap and the cars will take the chequered flag as normal without overtaking.
    Sporting regulations article 40.13

     
    • FXFD

      16 May, 2010 at 17:04

      kai poia einai i xeiroteri poini pou mporei na parei gia afto to pragma, ektos apo xrimatiki?

       
      • Dimitris PAPADOPOULOS

        16 May, 2010 at 17:07

        Χμμμ δεν ξέρω. Grid Penalty, time penalty, τίποτα;

         
    • Vassilis

      16 May, 2010 at 18:16

      To thema omws einai auto pou leei kai o Brawn. O agwnas den teleiwse upo SC giati upirxan prassines simaies otan mpike. Pou simainei kanonikos agwnas.

       
  21. aragorn

    16 May, 2010 at 18:14

    Δηλαδή θεωρείται δεδομένο το άκυρο της προσπέρασης του Σούμι στον Αλόνσο;

     
  22. Dimitris PAPADOPOULOS

    16 May, 2010 at 18:39

    20 sec ποινή στον Schumacher! Έξω απο τους βαθμούς ο Γερμανός!

     
  23. Vassilis

    16 May, 2010 at 18:51

    T opoio to thewrw lathos. Vgikan kathara prassines simaies. Vevaia mas voleuei gia to prwtathlima alla prepei na eimaste swstoi.

    An ontws skopeuan na teleiwsoun ton agwna upo SC eprepe na kratousan tis kitrines simaies.

     
  24. Dimitris PAPADOPOULOS

    16 May, 2010 at 19:19

    Έχουμε ένσταση απο την Mercedes και πάμε σε Court of Appeal

     
    • kostas

      16 May, 2010 at 22:32

      Δεν μπορει να εκδικαστει η ένσταση αν είναι drive-through penalty. Ειχε γίνει με τον Hamilton στο προσπέρασμα με τον kimi. που τον αφησε και τον ξαναπέρασε.

       
  25. mathfreak

    16 May, 2010 at 19:55

    Αλλάζει κάτι είτε είναι τελευταίος γύρος,είτε όχι;Γιατί προσπεράσματα γίνονται όταν μπαίνει μέσα το αυτοκίνητο ασφαλείας,ακόμα κ πριν ολοκληρωθεί ο γύρος (θυμάμαι περιστατικό του Χάμιλτον φέτος στην Μαλαισία…) χωρίς ιδιαίτερη μνεία…

     
  26. tasos

    16 May, 2010 at 20:16

    Είμαι FUN του ALONSO. Φοβερός αγώνας και τρομερή στρατηγική. Ωστόσο, η ποινή στο schumacher είναι άδικη. Κακώς εφαρμόστηκε το α. 40.13 του κανονισμού, διότι ο αγώνας δεν έληξε υπό καθεστώς sc. Ήδη από τα μέσα του τελευταίου γύρου υπήρχε ενημέρωση ότι το sc θα έμπαινε στα pit όχι γιατί τελείωνε ο αγώνας, αλλά γιατί η πίστα ήταν ήδη καθαρή. Επιπλέον, αμέσως μετά την είσοδο του sc στο pit lane
    άναψαν πράσινα φώτα και έσβησε η ένδειξη “sc” από την t.v. Συνεπώς, υπήρχε καθαρός αγώνας, έστω και για 500 μέτρα, το ρυθμό του οποίου έδωσε ο webber, ως πρώτος. Εάν οι διοργανωτές ήθελαν να τελειώσει ο αγώνας με s.c. έπρεπε τουλάχιστον να υπάρχουν μέχρι το τέλος κίτρινες σημαίες και πινακίδες για s.c. αλλά και η ένδειξη στην t.v. να συνεχίσει να υπάρχει, προκειμένου και εμείς να το γνωρίζουμε και όχι μόνο αυτοί. Τα λάθη ή οι παραλείψεις των διοργανωτών δεν πρέπει να βαρύνουν τους αγωνιζόμενους, όποιοι και αν είναι. Όσο για το προσπέρασμα, δεν νομίζω ότι κοιμήθηκε ο alo. Ήταν φυσικό γλύστριμμα με εντελώς φθαρμένα ελαστικά.

     
    • Vassilis

      16 May, 2010 at 20:30

      Sumfwnw mazi sou alla ap oti fainetai oi agwnodikes skopeuan na teleiwsoun ton agwna upo SC. Ekei egine t olo thema.

       
  27. raymondo

    16 May, 2010 at 21:34

    Δεν ξερω τη λετε εσεις παντος οσο χλιδατο ειναι το μονακο αλλο τοσο βαρετο σε προσπερασεις ειναι..Ποιο πολλες εγκαταληψεις παρα προσπερασματα.Το μονο ενδιαφερων που χορτασα (λιγο θεαμα) ηταν ο Αλονσο (δεν ειμαι φαν του ουτε υποστηριζω Φεραρι) ειδικα στην αρχη που ηταν πισω απο Βερτζιν και λοτους.Ας το σκεφτουν λιγακι…Για το θεμα που προεκηψε με την προσπεραση τοτε εκαναν λαθος οι αγωνοδικες που αφησαν το μονοθεσια να τρεξουν στην τελικη ευθεια και εβαλαν μεσα το SC.

     
  28. Dimitris PAPADOPOULOS

    16 May, 2010 at 22:35

    Στοιχεία στον κανονισμό για το SC :

    40.7 All competing cars must then reduce speed and form up in line behind the safety car no more than ten car lengths apart. In order to ensure that drivers reduce speed sufficiently, from the time at which the “SAFETY CAR DEPLOYED” message is shown on the timing monitors until the time that each car crosses the first safety car line for the first time, drivers must stay above the minimum time set by the FIA ECU.

    With the following exceptions, overtaking is forbidden until the cars reach the first safety car line after the safety car has returned to the pits. Overtaking will only be permitted under the following circumstances (σημείωση … First Safety Car Line είναι στο σημείο της εισόδου στα pit για το Μονακό).

    – if a car is signalled to do so from the safety car ;
    – under 40.14 below ;
    – any car entering the pits may pass another car or the safety car remaining on the track after it has crossed the first safety car line ;
    – any car leaving the pits may be overtaken by another car on the track before it crosses the second safety car line ;
    – when the safety car is returning to the pits it may be overtaken by cars on the track once it has crossed the first safety car line ;
    – any car stopping in its designated garage area whilst the safety car is using the pit lane (see 40.10 below) may be overtaken ;
    – if any car slows with an obvious problem.

    40.11 When the clerk of the course decides it is safe to call in the safety car the message “SAFETY CAR IN THIS LAP” will be displayed on the timing monitors and the car’s orange lights will be extinguished This will be the signal to the teams and drivers that it will be entering the pit lane at the end of that lap.
    At this point the first car in line behind the safety car may dictate the pace and, if necessary, fall more than ten car lengths behind it.
    In order to avoid the likelihood of accidents before the safety car returns to the pits, from the point at which the lights on the car are turned out drivers must proceed at a pace which involves no erratic acceleration or braking nor any other manoeuvre which is likely to endanger other drivers or impede the restart.
    As the safety car is approaching the pit entry the yellow flags and SC boards will be withdrawn and replaced by waved green flags with green lights at the Line. These will be displayed until the last car crosses the Line.

    40.13 If the race ends whilst the safety car is deployed it will enter the pit lane at the end of the last lap and the cars will take the chequered flag as normal without overtaking.

     
  29. kostas

    16 May, 2010 at 22:35

    Xlidato bahrain!!!!

    Akoma to 8eama poy perimename apo alonso… mas to g@mhse o hulk me to atyxhma toy.
    Grhgoro pit me SC kai polles 8eseis panw xwris kan prosperaseis!!!

    Einai krima omws na yparxoyn lastixa poy na antexoyn gia 76 gyroys!!!!

     
  30. Alex

    17 May, 2010 at 10:51

    Αν και fan του Alonso θεωρώ οτι η ποινή στον Schumi ήταν άδικη…Άλλωστε όπως είπε και ο Brawn 15.51 “Safety car in this lap”, 15.52 “Track is clear” και 15.53 η σημαία τερματισμού. Άρα ο αγώνας δεν τερμάτισε υπό καθεστώς Safety Car. Ποιά ήταν η πρόθεση των αγωνοδικών έχει λίγη σημασία, σημασία έχει τι έγινε στην πραγματικότητα.
    Άσχετα με αυτο, θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Κώστα, είναι πολύ κρίμα να αντέχουν τα λάστιχα 76 γύρους. Ίσως η προσέγγιση του κατασκευαστή ελαστικών θα έπρεπε να είναι πιο ριζοσπαστική. Έτσι και το θέαμα θα βελτιωθεί αλλά και θα έχει νόημα η στρατηγική.

     
 
%d bloggers like this: