RSS

Πείτε μας την γνώμη σας

17 May

Πως είδατε το συμβάν ανάμεσα στον Schumacher και τον Alonso;

Advertisements
 
44 Comments

Posted by on 17 May, 2010 in F1

 

44 responses to “Πείτε μας την γνώμη σας

  1. Dimitris PAPADOPOULOS

    17 May, 2010 at 10:46

    Παραθέτω τον κανονισμό

    40.11 (… ) As the safety car is approaching the pit entry the yellow flags and SC boards will be withdrawn and replaced by waved green flags with green lights at the Line. These will be displayed until the last car crosses the Line. (…)

    40.13 If the race ends whilst the safety car is deployed it will enter the pit lane at the end of the last lap and the cars will take the chequered flag as normal without overtaking.

     
  2. RallyMan

    17 May, 2010 at 10:53

    Βλακείες, μιλάμε για την λεπτομέρεια της λεπτομέρειας όσον αφορά τον κανονισμό, Για εμένα καλά έκανε ο Schumi και προσπέρασε, όταν βγαίνει το αυτοκίνητο ασφαλείας από την πίστα έχουμε αγώνα. τόσα και τόσα προσπεράσματα έχουμε δει όλα αυτά τα χρόνια σε τέτοιες καταστάσεις.

     
  3. Corruptor

    17 May, 2010 at 11:09

    Τι να λέμε τώρα, είναι προφανές οτι για την απόφαση ευθύνεται ο “κολληματίας” ο Hill….

     
  4. Dimitris PAPADOPOULOS

    17 May, 2010 at 11:25

    Εγώ πιστεύω ότι σύμφωνα με τον κανονισμό υπάρχει πεντακάθαρη παράβαση. Ίσως όμως η τιμωρία θα έπρεπε να ήταν κάτι του τύπου … επίπληξη και να χάσει την θέση που πήρε. Πάντως για μένα δεν υπάρχει αμφιβολία ότι έχουμε παράβαση του κανονισμού. Το εάν ο κανονισμός είναι χαζός αυτό είναι άλλο θέμα.

     
  5. τόσο δα σε λέω

    17 May, 2010 at 11:27

    ουσιαστικά τελειώνει ο αγώνας με σέιφτι καρ οπότε δεν επιτρέπετε να προσπεράσεις
    αλλά τα 20 δεύτερα τα βρίσκω υπερβολικά για τιμωρία

     
  6. Eugenios

    17 May, 2010 at 11:31

    το αν είναι ηλίθιος ο κανονισμός είναι άλλο θεμα …εφ όσον όμως υπάρχει θα πρεπει να τηρειται και να αποκατασταθει η ισορροπια ,αλλιως ας καταργηθει ο κανονισμος…!!!

     
  7. XRISTOS

    17 May, 2010 at 11:39

    Θα προσπαθήσω να το δω από την θέση του οδηγού. Ο Σουμι, όπως και όλοι, ήξερε ότι το αυτοκίνητο ασφαλείας θα έμπαινε στα πιτ σε αυτό το γύρο. Οι σημαίες γίνανε πράσινες από την είσοδο των πιτ και μετά και είχαμε αγώνα. Ο Αλόνσο πάτησε το γκάζι για να επιταχύνει έχοντας αγώνα μπροστά του και όχι SC και γλύστρισε. Ο Σουμάχερ το εκμεταλεύτηκε και τον πέρασε σε καθεστώς πράσινης σημαίας. Το ίδιο πήγε να κάνει και ο Ρόσμπερκ. Αυτό δείχνει ότι κανένας οδηγός δεν γνώριζε ή δεν είχε ενημερωθεί ότι θα τερματίσουν με αυτή τη σειρα και άρα δεν έχει νόημα να επιχειρήσεις προσπέραση. Τις συνομιλίες τις έχει η ΦΙΑ. Ο Σουμάχερ καλά έκανε και προσπέρασε εκεί. Αφού ισχύει αυτός ο κανονισμός οι κριτές, μετά από εντολή του αλυτάρχη, θα είχαν κίτρινες και όχι πράσινες σημαίες αν και τις πράσινες με εντολή του αλυτάρχη τις κυμμάτιζαν. Δεν κάνανε 20 άτομα του κεφαλιού τους ταυτόχρονα. Σίγουρα δεν ευθύνονται ούτε οι οδηγοί, ούτε οι ομάδες, ούτε οι κριτές για ότι έγινε αλλά ο ίδιος ο αλυτάρχης που έδωσε εντολή για πράσινη σημαία και μετά τιμώρησε τον οδηγό που έκανε προσπέρασμα υπο καθεστώς πράσινης σημαίας. Ελπίζω να δικαιωθεί ο Σούμι (και ο κάθε Σουμι που θα ήταν σε αυτή τη θέση) και να αποκατασταθεί η αγωνιστική τάξη.

     
    • Vassilis

      17 May, 2010 at 11:42

      Akrivws!

       
  8. Dimitris PAPADOPOULOS

    17 May, 2010 at 11:51

    Δείτε πώς βγαίνει το νόημα εάν αλλάξεις την “σειρά” στον κανονισμό:

    If the race ends whilst the safety car is deployed it will enter the pit lane at the end of the last lap and the cars will take the chequered flag as normal without overtaking.

    (…)As the safety car is approaching the pit entry the yellow flags and SC boards will be withdrawn and replaced by waved green flags with green lights at the Line. These will be displayed until the last car crosses the Line. (…)

    Αυτό προστέθηκε φέτος και δεν είχε να κάνει με το περσινό στο Bahrain που μου ανέφεραν φίλοι απο το MSN Messenger. Στο περσινό είχαμε πινακίδες SC και κίτρινες σημαίες με την καρό σημαία.

     
    • Vassilis

      17 May, 2010 at 13:52

      Tote autos o kanonismos einai polu ilithios! Mia zwi stous agwnes green flags simainei kanonikos agwnas. Fetos i FIA prospathei na mas peisei gia to antitheto se periptwsi pou teleiwnei o agwnas me SC? Dld toso duskolo einai na t allaksoun kai na poun na deixnoun kitrines anti gia prassines? Eleos, etsi?

       
  9. Kostas

    17 May, 2010 at 12:11

    1ο θέμα ειναι ο 40.13
    If the race ends whilst the safety car is deployed it will enter the pit lane at the end of the last lap and the cars will take the chequered flag as normal without overtaking.

    Σύμφωνα με αυτό ο σουμάχερ δεν είχε δικαίωμα προσπέρασης.

    2ο θέμα
    40.11
    As the safety car is approaching the pit entry the yellow flags and SC boards will be withdrawn and replaced by waved green flags with green lights at the Line. These will be displayed until the last car crosses the Line.

    Αυτό δείχνει την διαδικασία εισόδου του SC σε κάθε γύρο και είναι ένα από τα στοιχεία που βλέπουν οι οδηγοί. (οπως τα πορτοκαλι φώτα κλπ)

    Η ποινη ΔΕΝ είναι 20″
    Η ποινή είναι Drive-through (η μικρότερη ποινή που δίνεται σε αγώνα) και λόγο ότι δεν υπήρχε γύρος να την εκτελέσει αυτή αυτομάτως μετατρέπεται σε additional time.

    Τώρα για την έφεση….

    ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΝ ΕΚΔΙΚΑΣΗ.
    Αν θυμάστε το περιστατικό του Χάμιλτον το 2008 στο βέλγιο (Σπα).
    Κερδισε θέση από cutting corner άφησε τον kimi να περάσει πάλι μπροστά και στην ίδια ευθεία τον ξαναπέρασε. ΚΑΘΑΡΑ!!! Δεν παραβίασε κανέναν κανονισμό. (οι άνθρωποι της McLaren είχαν ρωτήσει αν πρέπει να του πουν να ξαναμείνει πίσω και τους είπαν όχι.)
    Εφαγε ΑΔΙΚΟ DT και δεν μπορούσε να κάνει τελικά ούτε έφεση.

    But they ruled that he could not appeal against a drive-through penalty.
    http://www.itv.com/News/Articles/Hamilton-appeal-rejected-396447451.html
    http://itn.co.uk/778cb19d944623ec53331b5f56155bb2.html

     
  10. tasos

    17 May, 2010 at 12:43

    Συμφωνώ με το post 4 του Δημήτρη. Ωστόσο, πως είναι δυνατό να εφαρμοστεί ο συγκεκριμένος κανονισμός για τον αγωνιζόμενο, όταν δεν τον εφάρμοσαν σωστά (ή δεν τον γνώριζαν) οι ίδιοι οι διοργανωτές ; Και επιπλέον, από πού άραγε προκύπτει ότι ο αγώνας τελείωσε υπό καθεστώς sc και όχι κανονικά ; Δεν γνωρίζω αν υπάρχει αντίστοιχη δήλωση, αλλά αν γνωρίζεις εσύ Δημήτρη πες μας σε παρακαλώ, οι διοργανωτές πήραν θέση για το συμβάν έως τώρα ;

     
  11. Turbakiasss

    17 May, 2010 at 13:03

    Ακριβως αυτο που λεει ο tasos!!Πρεπει να ξεκαθαριστει απο τον αλυταρχη αν ειχαν αποφασισει να τελειωσει ο αγωνας με SC ή αποφασισαν στον τελευταιο γυρο επειδη ειχε καθαρισει η πιστα να το βαλουν μεσα!!Αν και βλεποντας τις πρασινες σημαιες να κυματιζουν πιο πιθανο ειναι το 2ο σεναριο.

     
  12. Dimitris PAPADOPOULOS

    17 May, 2010 at 13:19

    Οι πράσινες σημαίες κυμάτιζαν επειδή το SC έμπαινε μέσα (40.11) και έμπαινε μέσα επειδή ήταν ο τελευταίος γύρος και έπρεπε να μπει μέσα (40.13). Τυπικά οι αγωνοδίκες έχουν δίκιο. Έτσι τουλάχιστον το ερμηνεύω εγώ.

    Θα πρέπει να πω και κάτι όμως. Πιστεύω ότι κανένας δεν ήξερε τι γινόταν σε τέτοια περίπτωση και το πιο πιθανό είναι ότι μετά άρχισαν να σκαλίζουν τους κανονισμούς και οι μεν και οι δε. Τα ελαστικά του Alonso ήταν φαγωμένα και κρύα και έχασε την πρόσφυση.

     
    • xristos

      17 May, 2010 at 13:31

      Το γεγονός ότι υπήρχαν πράσινες σημαίες σημαίνει ότι έχουμε αγώνα και όχι κατάσταση SC ή κίτρινης σημαίας. Οι οδηγοί μετά από 78 γύρους έπρεπε να γνωρίζουν ότι η πράσινη σημαία που έβλεπαν σημαίνει κίτρινη?

       
  13. xristos

    17 May, 2010 at 13:27

    Υπεύθυνος για την όλη κατάσταση είναι μόνο ο αλυτάρχης. Εάν λειτούργισε βάση του κανονισμού με τον οποίον τιμώρησε τον σουμάχερ τότε τον εφάρμοσε λανθασμένα και οι μόνοι που δεν φταίνε είναι οι οδηγοί. Αν όμως δεν λειτούγισε με αυτόν τον κανονισμό αλλά απλά εφάρμοσε την διαδικασία SC όπως και τις προηγούμενες φορές, τότε κακώς εφάρμοσε άλλο κανονισμό για την τιμωρία του σουμάχερ. Ας αποφασίσουν τι κάνανε οι αλυτάρχες και οι διοργανωτές και μετά να τιμωρήσουν τους υπεύθυνους.

     
  14. tasos

    17 May, 2010 at 13:51

    Δεν είναι μόνο το ζήτημα με τις πράσινες σημαίες. Στην tv φαίνεται ξεκάθαρα ότι έχει φύγει η ένδειξη sc, που τίθεται ακριβώς δίπλα στο γυρολόγιο, άρα υπάρχει αγώνας. Και επίσης, κανείς βοηθός δεν κρατούσε πινακίδα sc, ως όφειλε. Άλλωστε, ο αλυτάρχης, όπως συχνά κάνει, θα μπορούσε να ενημερώσει τις ομάδες ότι ο αγώνας θα λήξει υπό καθεστώς sc. Ούτε αυτό συνέβη. Πιστεύω ότι πρόκειται για καθαρό λάθος των διοργανωτών, το οποίο δεν είναι δυνατό να επωμιστεί ο οδηγός. Τον κανονισμό οφείλουν να τον τηρούν όλοι, διοργανωτές και αγωνιζόμενοι. Και αν η γραμματική ερμηνεία του κανονισμού είναι σαφής και ξεκάθαρη, ο τρόπος εφαρμογής του είναι τελικά ομιχλώδης και καθένας τον ερμηνεύει κατά το δοκούν. Και επειδή ήδη γίνεται λόγος παντού για ευθύνη των διοργανωτών, έχω τη γνώμη ότι τελικά το Εφτείο θα επιλέξει το ρόλο του “Πόντιου Πιλάτου”, δηλ. απλώς θα ακυρώσει την προσπέραση, με alo 6ο και schumi 7ο. Και θα είναι όλοι ευχαριστημένοι.

     
  15. Corruptor

    17 May, 2010 at 13:59

    Ακόμα και τερματισμό υπό καθεστός SC να ήθελε ο αλυτάρχης, είναι προφανές οτι απέτυχε να το καταστήσει σαφές αφού τόσο οδηγοί όσο και ομάδες νομίζανε ότι υπηρχε κανονικά αγώνας εστω και στα τελευταία μέτρα. Η οποιοαδήποτε λοιπόν τιμωρία όσων “παρανόμησαν” είναι τουλάχιστον επιπόλαια. Ας μάθουν πρώτα να κάνουν σωστά παιχνίδι και ύστερα να πιάνουν τα ποινολόγια…
    Και επίσης το “SC in this lap” το οποίο και δόθηκε από τη FIA δίνεται όταν έχουμε επανεκκίνιση, πόσο μάλλον όταν έχουμε και πράσινες σημαίες μαζί…
    Ο αλυτάρχης κοινώς τα κανε ολα… u know what!

     
  16. xristos

    17 May, 2010 at 14:18

    Ο κανονισμός είναι ξεκάθαρος δεν επιτρεπεται προσπέρασμα αν το SC μπει στον τελός στα pit!! Εξάλlου και στo hamilton από την ομάδα του είπαν οτί δεν μπορεί να προσπεράσει όπως και στους οδηγούς της ferrari! Γι’ αυτό και ο alonso ήταν πολύ πίσω από το hamilton και όχι κοντά του γιατι τον είχαν ενημερώσει ποιο πριν! Διαβάστε τις δηλώσεις τον οδηγών και τον ομάδων τους και μετά μηλίστε αν ήταν δίκαιο ή αδικό! Ήταν παράβαση των κανονισμών και σωστά βρέθηκε εκτός δεκάδας γιατί δεν μπορείς να κάνεις παράβαση ασχέτα αν το ήξερες ή όχι ή μάλλον έτσι σε συμφέρει να λες (ότι δεν ήξερες) ! Αν δηλαδή τον περνούσε όταν το SC ήταν στη πίστα ή με άλλο αλλά ΠΑΡΑΝΟΜΟ τρόπο σύμφωνα πάντα με τους κανονισμούς τι έπρεπε να κάνουν οι αγωνοδίκες να πουν ε΄λα μωρέ πάρε πίσω τη θέση που έχεις και είμαστε οκ?? ΔΕΝ γίνονται αυτά!!

     
  17. xristos

    17 May, 2010 at 14:20

    Ο κανονισμός είναι ξεκάθαρος δεν επιτρεπεται προσπέρασμα αν το SC μπει στον τελός στα pit!! Εξάλλου και στo hamilton από την ομάδα του είπαν οτί δεν μπορεί να προσπεράσει όπως και στους οδηγούς της ferrari! Γι’ αυτό και ο alonso ήταν πολύ πίσω από το hamilton και όχι κοντά του γιατι τον είχαν ενημερώσει ποιο πριν! Διαβάστε τις δηλώσεις τον οδηγών και τον ομάδων τους και μετά μηλίστε αν ήταν δίκαιο ή άδικο! Ήταν παράβαση των κανονισμών και σωστά βρέθηκε εκτός δεκάδας γιατί δεν μπορείς να κάνεις παράβαση ασχέτα αν το ήξερες ή όχι ή μάλλον έτσι σε συμφέρει να λες (ότι δεν ήξερες) ! Αν δηλαδή τον περνούσε όταν το SC ήταν στη πίστα ή με άλλο αλλά ΠΑΡΑΝΟΜΟ τρόπο σύμφωνα πάντα με τους κανονισμούς τι έπρεπε να κάνουν οι αγωνοδίκες να πουν ε΄λα μωρέ πάρε πίσω τη θέση που έχεις και είμαστε οκ?? ΔΕΝ γίνονται αυτά!!

     
  18. tasos

    17 May, 2010 at 14:40

    Δημήτρη, γνωρίζεις τι λέει ο κανονισμός για το sc; Ποιες είναι οι υποχρεώσεις των διοργανωτών και τι πρέπει να κάνουν οι βοηθοί τους στην πίστα καθόλη τη διάρκεια που υπάρχεικαθεστώς sc; Πως ενημερώνονται οι οδηγοί και οι ομάδες ότι η πίστα είναι καθαρή και ότι υπάρχει κανονικός αγώνας και από ποιον; Νομίζω ότι αυτό το θέμα θέτουν – και ορθώς κατά τη γνώμη μου – από τη mercedes, ότι δηλ. δεν τηρήθηκε σωστά ο κανονισμός ως προς το sc. Για να εφαρμοστεί το α. 40.13, πρέπει πρώτα να κριθεί αν εφαρμόστηκαν σωστα τα περί sc ή όχι. Διότι αν δεν τηρήθηκαν, πώς θα εφαρμοστεί το α. 40.13 ; Η κάθε διάταξη δεν ερμηνεύεται μόνη της αλλά σε συνδυασμό με άλλες, πολύ δε περισσότερο όταν υπάρχουν αμφιβολίες. Άλλωστε, είναι βέβαιο ότι κανείς δεν ενημέρωσε τις ομάδες ότι ο αγώνας θα τελείωνε με sc. Αν υπήρχε τέτοια ειδοποίηση, θα το έλεγαν όλοι.

     
    • Dimitris PAPADOPOULOS

      17 May, 2010 at 15:18

      Ψάχνω να βρω πώς γίνεται η όλη διαδικασία με τους αγωνοδίκες και πόσο αυτοματοποιημένα είναι τα συστήματα. Οι οδηγοί ενημερώνονται απο τις ομάδες και έχουν και κάποιες ενδείξεις στο τιμόνι τους. Εάν το race control πει να βγουν “πράσινες σημαίες” τότε ενημερώνονται τα πόστα και τα ψηφιακά σήματα της πίστας, και τότε πιθανώς ενεργοποιείται και η ένδειξη “Race Clear” στο log του Race Control. Απο την άλλη αυτό μπορεί να είναι μια αυτόματη διαδικασία και να πέσαμε στην περίπτωση του τελευταίου γύρου. Δεν πιστεύω ότι η πρόθεση των αγωνοδικών θα ήταν να αφήσουν τον αγώνα για 400 μέτρα.

      Πάντως με αρκετό κόσμο που μίλησα και ο οποίος βρισκόταν στο Μονακό μου μετέφεραν την αίσθηση ότι υπάρχει παράβαση του κανονισμού, αλλά οι κανονισμοί έχουν κενό σε αυτό το σημείο. Θα έπρεπε να βρεθεί μια καλύτερη ερμηνεία στο σημείο αυτό. Πάντως στο BBC αναφέρεται ότι όλοι οι team managers πλην της Mercedes είδαν την φάση και είπαν στον Whiting ότι πράγματι ήταν παράβαση.

       
    • Corruptor

      17 May, 2010 at 15:54

      1ον. Οι team-managers δεν είναι stewards (ίσα ίσα θεωρητικά ειναι και ανταγωνιστές) και η αποψή τους ελάχιστα θα πρεπε να μετράει.
      2ον. Συμφωνείς λοιπόν οτι η ποινή επιβλήθηκε ενώ ο κανονισμός καλά καλά δεν υπάρχει, ή υπαρχει με κενα…
      3ον. Η Merc χρησιμοποιεί και ως επιχείρημα αλλον αγώνα (Μελβούρνη 2009) οπου ο τερματισμός και εκεί συνέβη υπο καθεστώς SC αλλά εκει οι κιτρινες σημαίες ειχανε διατηρηθει. Γιατι δεν εγινε το ίδιο και εδώ? Κάποιο σχόλιο γι αυτο?

       
  19. Billy

    17 May, 2010 at 14:53

    Παντως ο schumi θα ηταν καλυτερα να μην επιχειρει να περασει τον alonso στο monaco.Ετσι εκανε και το 2006 και ουσιαστικα εχασε το πρωταθλημα.ΑΣΤΟ ΜΕΓΑΛΕ,ΑΦΟΥ ΔΕ ΣΕ ΠΑΕΙ….

     
  20. mathfreak

    17 May, 2010 at 16:26

    Πάντως έχει καταντήσει πολύ γραφικό αυτό με τις ποινές…Φέτος υποτίθεται ότι θα επαιρναν μέτρα για να μην υπάρχουν άλλες ποινές απο αγώνα σε αγώνα κ τί έχουμε δει μέχρι τώρα;Ο Χάμιλτον κάνει ότι του γουστάρει είτε στην πίστα είτε στα πιτ κ το μόνο που γίνεται είναι επίπληξη.Στον ίδιο αγώνα ο Webber υπερβαίνει λέει το όριο ταχύτητας στο πιτ-lane κ ενώ προβλέπεται άλλη ποινή,,την βγάζει καθαρή με ένα πρόστιμο…Πολλά μέτρα κ πολλά σταθμά…
    Κ συνεχίζω να απορώ:όταν στην διάρκεια του αγώνα μπαίνει το SC στα πιτς,υποτίθεται ότι μέχρι να ολοκληρωθεί ο γύρος,απαγορεύεται να γίνει προσπέρασμα,ωστόσο γίνονται κ κανείς δεν δίνει σημασία.Εκεί που είναι η δικαιοσύνη;Τώρα ξαφνικά τους ένοιαξε;

     
    • kostas

      17 May, 2010 at 22:14

      Εχει αλλάξει ο κανονισμός υπάρχει γραμμή που μετά επιτρέπονται οι προσπεράσεις και πριν την γραμμή τερματισμού. Οχι όμως στον τελευταίο γύρο όταν τελειώνει με καθεστώς SC.

      Οσο για τον Hamilton στα pits δεν υπήρχε παράβαση, ούτε από εκείνον ουτε από τον vettel. οταν σηκώθηκε το lolipop και η ομάδα τον έβγαλε δεν είχε μπει κανένα μονοθέσιο στο pitlane.

       
  21. devotee

    17 May, 2010 at 20:55

    Ας σταματήσουν να γκρινιάζουν οι φαν του σούμι γιατί ο κανονισμός είναι ξεκάθαρος. Γελοιοποιούνται όσο λένε ότι ήταν άδικη η τιμωρία του.

     
  22. Turbakiasss

    17 May, 2010 at 21:26

    Καλα εσυ απο ολο αυτον τον διαλογο αυτο καταλαβες??Μαλλον εσυ εισαι ο γελοιος….

    Στο θεμα μας,Δημητρη ειδα μια φωτογραφια απο Μελβουρνη 2009 οπου ο τερματισμος εγινε υπο καθεστως SC και στον τερματισμο ειχαν διπλα στην καρο σημαια κιτρινες σημαιες και πινακιδες SC!!
    Στο μονακο που ηταν αυτες οι ενδειξεις??Επρεπε να ειχε γεμισει ο δρομος με ενδειξεις SC!Η ενημερωση γιατι δεν ελεγε οτι ο αγωνας θα τερματιστει υπο καθεστως SC?Πρωτα επρεπε να τηρηθουν αυτα τα πραγματα και μετα να μιλαγαμε για τον 40.13!

     
  23. Thanos

    17 May, 2010 at 21:42

    Ο κανονισμός 40.13 μπορεί να υπάρχει αλλά δεν θα έπρεπε να εφαρμοστεί πολύ απλά γιατί ο αγώνας δεν τελείωσε υπό καθεστώς SC.
    Στη μετάδοση του BBC, από τη στιγμή που βγήκε το μήνυμα στην τηλεόραση ότι το αυτοκίνητο ασφαλείας θα φύγει, έλεγαν ότι θα έχουμε κανονικό αγώνα για τα τελευταία 400 μέτρα και έκαναν πλάκα λέγοντας ότι ο Webber θα πρέπει να προσέξει να μην τον περάσουν στην τελευταία στροφή.
    Ύστερα βλέποντας το προσπέρασμα του Schumacher η μόνη τους αμφιβολία ήταν για το αν περνάει τον Alonso μετά τη γραμμή του SC…

     
  24. kostas

    17 May, 2010 at 22:11

    Ηρεμία….

    1. Η γραμμη οπου επιτρέπεται το προσπέρασμα ΔΕΝ υπηρχε το 2009 άρα η αναφορά σε αυτό δεν έχει νόημα. Μέχρι πέρυσι η προσπέραση γίνοταν μόνο μετά από την γραμμή τερματισμού!

    2. Η εφέσεις αφορούν ποινές που δεν έχουν σχέση με αγωνιστικά γεγονότα και RULING αγωνοδικών. Δεν μπορούν να αλλάξουν το αποτέλεσμα του αγώνα και την βαθμολογία. Drive-Through είναι η ποινή και μένει.

    3. Δεν υπάρχει κανένα λάθος των διοργανωτών και του αλυτάρχη. Απλή εφαρμογή των κανονισμών.

    Tο ερώτημα είναι κατά πόσο θα έπρεπε να υπάρχει μεταβολή του κανονισμού λήξης αγώνα με SC από την στιγμή που υπάρχει τώρα η γραμμή στην είσοδο του pitlane.
    κατά την γνώμη μου θα έπρεπε σε τέτοια περίπτωση το Safety Car να ΜΗΝ μπαινει στα πιτ στον τελευταίο γύρο αλλά να περνάει την γραμμη τερματισμού κανονικά και να μπαίνει μετά στα πιτς… όπως τα μονοθέσια.

     
  25. Dimitris PAPADOPOULOS

    17 May, 2010 at 23:26

    Παιδιά ψυχραιμία 🙂 Δεν χρειάζεται να ανταλλάσουμε εκφράσεις και τέτοια σκηνικά. Keep your revs down.

    Κώστα η αλλαγή έγινε για το τηλεοπτικό της υπόθεσης. Να μην τελειώνει ο αγώνας με το SC στην πίστα. Το πνεύμα με το οποίο γράφτηκαν οι γραμμές αυτές του κανονισμού αυτό είχαν σαν πρόθεση, πιστεύω.

     
  26. Vassilis

    17 May, 2010 at 23:49

    Παιδια, το πραγμα ειναι πολυ απλο. Ο κανονισμος που λεει οτι οταν τελειωνει ο αγωνας υπο SC αυτο μπαινει στα pit και βγαινουν πρασσινες σημαιες ειναι εντελως γελοιος. Ειτε να εμεναν με τις κιτρινες σημαιες που ειναι και το πιο λογικο, ειτε να εμενα με την απαγορευση προσπερασματος μεχρι την γραμμη τερματισμου. Ο MS ειδε πρασσινες σημαιες, η ομαδα του εδωσε το οκ και ορμηξε. Απλα ειναι τα πραγματα. Ουτε αυτος φταιει, ουτε η ομαδα. Οι κανονισμοι φταινε που λενε οτι βγαινουν πρασσινες σημαιες.

     
  27. kostantinos

    18 May, 2010 at 01:37

    εάν δεν έμπαινε το SC, θα γινόταν το εξής απλό:

    θα έπαιρναν καρώ σημαία πίσω από το SC πηγαίνοντας βόλτα στην παραλία με την ίδια πάλι σειρά.

    ο κανονισμός άλλαξε σε πράσινη σημαία και SC μέσα, όχι γιατί «έχουμε πάλι αγώνα», αλλά για να τερματίσουν όλοι κανονικά κυρίως προς τέρψη του κοινού.

    ο κανονισμός λέει: ναι μεν τερματίζεις με πράσινο και όχι σαν μ@@, αλλά με τη θέση που έχεις.

    νόμισε ο ένας, νόμισε κι ο άλλος.. ο κανονισμός δεν βγήκε τώρα και είναι σαφής.

     
    • Kostas

      18 May, 2010 at 15:53

      Συμφωνω και προσ8ετω…

      το κομματι Πράσινη σημαια ισχύει και τις 4 φορες που μπηκε το SC πάλι στα pit. Μην κοιτατε μονο το τελευταιο.

      Απλα στις πρώτες φορές υπήρχε αγώνας μετά και ετσι μετά την γραμμή υπήρχε δυνατότητα προσπέρασης. Στον τελευταιο γυρο το SC και οι σημαίες λειτουργούν όπως πάντα απλά τα μονοθέσια δεν κάνουν προσπεράσεις.

       
  28. Vassilis

    18 May, 2010 at 03:15

    Prassina simaia stous agwnes simainei “kathari pista, mporoun na ginoun prosperaseis”. Auti tin simasia eixe panta! Oxi “termatizoume pros terpsi tou koinou” 😉

     
    • XRISTOS

      18 May, 2010 at 09:10

      Σωστός!!!!! Αυτό ήταν το λάθος του αλυτάρχη που ήθελε να λειτουργήσει σύμφωνα με αυτό τον κανονισμό. Εκτός και αν ήθελε να λειτουργήσει σύμφωνα με τον κανονισμό του SC χωρίς να παίζει ρόλο αν είναι τελευταίος γύρος οπώτε και καλώς έβγαλε πράσινη σημαία και έγινε η προσπέραση. Και τα δύο μαζί δεν υπάρχουν.

       
    • konstantinos

      18 May, 2010 at 12:32

      δηλαδή το «αυτή τη σημασία είχε πάντα» αναιρεί τον κανονισμό; ο κανονισμός είναι σαφής, όταν είμαστε στο τέλος, η πράσινη δεν έχει αυτή τη σημασία. πόσες φορές πρέπει να το πούμε δηλαδή; αντί να ακολουθείς το SC, παίρνεις πράσινη σημαία αλλά δεν έχεις αγώνα. πρέπει μήπως να το ξαναγράψω για να το εμπεδώσεις; πραγματικά δεν καταλαβαίνετε δηλαδή ή μήπως προσποιείστε ότι δεν καταλαβαίνετε; στην τελική αν δεν μπορείς, δώσ’το να στο εξηγήσει ένα 10χρονο.

       
      • Vassilis

        18 May, 2010 at 18:44

        Tha prosperasw to ufaki kai tha sou pw pws nai o kanonismos vgike twra! Epeidi prin les oti den vgike twra. Einai fetinos kanonismos. O odigos omws stin entasi tou exei mathei tosa xronia pou trexei se agwnes n antidraei me sugkekrimeno tropo px stin prassini simaia. Auto den mporeis na tou to allakseis apo ti mia stigmi stin alli.

        Ton katalavainw polu kala ton kanonismo alla auto den simainei pws den einai lathos. Kata t alla esu prepei na katalaveis pws edw mesa kanoume dialogo kai na sumperiferesai antistoixa se parakalw.

         
        • konstantinos

          4 Jun, 2010 at 17:53

          προσπέρνα εσύ το υφάκι, να σε προσπεράσω ξανά εγώ να κάνουμε αγώνα και να σε κερδίσω.

          για αυτό που είπα πριν ότι «δεν βγήκε τώρα», αναφέρομαι στον κανονισμό περί της λήξης του αγώνα υπό SC. οι φετινές αλλαγές αναφέρονται στη «γραμμή SC», που πριν κάποιος την περάσει, απαγορεύεται να προσπεράσει προπορευόμενο όχημα. ο κανονισμός περί διατήρησης της σειράς κατάταξης κατά τον τερματισμό δεν είναι νέος. και το ότι βγαίνουν πράσινες σημαίες κατά τον τερματισμό, ακόμη κι αν αυτός γίνεται με το SC στον τελευταίο γύρο, ούτε αυτός είναι νέος και ισχύει αν δεν κάνω λάθος από το 2009. όλοι σχεδόν αυτοί οι κανονισμοί προκύπτουν από αγωνιστικά συμβάντα για να διορθώσουν ή να αντιμετωπίσουν καταστάσεις που δημιουργούνται μέσα στα αγωνιστικά πλαίσια, οι οποίες συχνά αλλάζουν όταν υπάρχουν νέα δεδομένα.

          το ότι κάποιος «έχει μάθει» ή συνηθίσει κάτι που δεν συμφωνεί με τον κανονισμό, είναι δικό του πρόβλημα. όποιος δεν τον έχει καταλάβει και δεν μπορεί να τον εφαρμόσει, πρέπει αναγκαστικά να του επιβάλλεται ποινή.

          να στο πω και με απλά λόγια αλλά και με ..«υφάκι», στα @@ μου αν ο MS και ο καθένας όσο έμπειρος κι αν είναι, νόμιζε ότι είχε αγώνα. ο Alonso είχε ξεκάθαρη οδηγία να μην προσπεράσει και αυτό τα λέει όλα. τώρα λέει η FIA θα κάνει διευκρινίσεις, για να τον καταλαβαίνουν και οι Γερμανοί (και όχι μόνο θα’λεγα).

           
  29. Kostas

    18 May, 2010 at 15:54

    Δεν κάνει ενσταση τελικά η Mercedes GP

     
  30. Kostas

    18 May, 2010 at 18:47

    Mexri perysi to prosperasma epitrepotan mono meta thn grammh termatismoy. Gia logoys asfaleias alla3e se mia grammh poy einai meta thn eisodo… paremeine omws to oti ston teleytaio gyro… an arxisei me SC teleiwnei me SC

     
  31. Vassilis

    18 May, 2010 at 18:56

    Nai alla persu anti gia prassines evgazan kitrines kai pinakides SC s auti tin periptwsi. Opws stin Australia. Fetos apofasisan gia kapoion logo pws einai pio swsto na vgazoun prassines…

     
  32. raymondo

    18 May, 2010 at 21:47

    Δυστηχως η ευτηχως για καποιους δεν θα δικαιωθει ο Σουμι γιατι και αλλοι οδηγοι ηθελαν να προσπερασουν αλλα τους προλαβαν οι δικοι τους και φυσικα οι οδηγοι τρελαθηκαν και τους φανηκε παραξενο γιατι ειδαν πρασινη σημαια και τα αντανακλαστικα τους ηταν να προσπερασουν απο συνηθεια.Μαλλον στην Mercedes GP δεν του το ειπαν επιτηδες ή δεν τον ενημερωσαν εγκαιρα.(θα σκεφτηκαν σιγα τι θα γινει σε λιγα μετρα….)

     
  33. Billy

    19 May, 2010 at 09:47

    Egw pisteuw pws o kanonismos mpike fetos gi auto akrivws to logo.Afou loipon twra uparxei o kanonismos ti nohma tha eixan oi kitrines simaies? Epishs einai tuxaio pou kaneis allos dn epixeirhse prosperash??

     
 
%d bloggers like this: