RSS

Vettel vs Webber

30 May
 
8 Comments

Posted by on 30 May, 2010 in F1

 

8 responses to “Vettel vs Webber

  1. racer

    30 May, 2010 at 16:00

    Για ‘μένα και οι 2 έφταιξαν

     
  2. Billy

    30 May, 2010 at 16:07

    simfwnw.ap th mia o vettel phge pros ton webber.Ap tin alli omws den eixe alli epilogi.Htan miso monothesio mprosta kai o webber tha eprepe na katalavei pws ekei den tha mporouse kaneis apo tous duo na frenarei

     
  3. Vassilis

    30 May, 2010 at 22:01

    Kai egw sumfwnw.

     
  4. mathfreak

    30 May, 2010 at 23:29

    Κ εγώ κάτι τέτοιο πιστεύω,διότι ναι μεν ο Φέτελ κάνει μια ελαφριά κίνηση προς τα δεξιά,ωστόσο είναι μισό μονοθέσιο μπροστά κάτι που είναι ξεκάθαρο.Απ’την κάμερα του Φέτελ φαίνεται πως έχει περάσει καθαρά μπροστά,γι αυτό κ πιθανώς έστριψε λίγο ώστε να πάρει καλύτερη γραμμή για να κρατηθεί μπροστά.Αγωνιστικό συμβάν,κρίμα γιατί είχαν ένα εύκολο 1-2…

     
  5. Dimitris PAPADOPOULOS

    31 May, 2010 at 08:26

     
  6. Billy

    31 May, 2010 at 09:14

    Dimitri poia einai idikh s gnwmh?

     
  7. Dimitris PAPADOPOULOS

    31 May, 2010 at 13:09

    Εγώ θα πω ότι είναι ένα αγωνιστικό συμβάν. Ο Webber έφταιξε στο ότι δεν έδωσε χώρο στον Vettel, θα δείτε ότι στο 0:47 κάνει και μια κίνηση που κλείνει την γραμμή και τον χώρο του Vettel, ενώ ο Vettel έκλεισε νωρίτερα προς τα δεξιά από ότι θα έπρεπε. Περίμενε σίγουρα τον Webber να παραδεχθεί την ήττα στην μάχη αυτή και να του δώσει την θέση. Από αυτά που βγήκαν μετά είπαν για το θέμα του “fuel save mode” του Webber (οπότε ήξερε ότι ο Vettel θα έκανε κίνηση), ενώ ο Vettel είχε τη στιγμή εκείνη 1κιλό καύσιμα παραπάνω, οπότε για αυτόν ήταν η μοναδική ευκαιρία για να επιτεθεί, γιατί στον επόμενο γύρο θα έμπαινε και αυτός στην ίδια κατάσταση (όπως και οι McLaren). Και οι δυο έφταιξαν και ήταν κρίμα που η ομάδα ρίχνει όλη την ευθύνη στον Webber.

     
    • konstantinos

      4 Jun, 2010 at 15:17

      συμφωνώ, ήταν ένα αγωνιστικό συμβάν. παρ’όλα αυτά για κάποιον λόγο έγινε ένα ατύχημα το οποίο θα μπορούσε να αποφευχθεί. το για ποιόν λόγο ο ένας ήταν πιο γρήγορος από τον άλλο και το αν είχαν λάβει οδηγίες, δεν έχει και μεγάλη σημασία τη στιγμή που βρίσκεσαι στην πίστα για τα δέκατα του δευτερολέπτου που θα διαρκέσει η φάση. και οι δύο λίγο πριν την ταμπέλα των 100 μέτρων θα έπρεπε να μετακινηθούν προς τα δεξιά για να πάρουν καλή γραμμή για το apex. μπορεί οι McLarens να μην απειλούσαν άμεσα, όπως έχεις ήδη αναφέρει, αλλά ένα άτσαλο πέρασμα από το τελευταίο S πριν την ευθεία εκκίνησης/τερματισμού σημαίνει μεγάλο χάσιμο χρόνο. εκείνο ειδικά (μαζί με την πρώτη στροφή) είναι το κομμάτι της πίστας στο οποίο μπορείς να κερδίσεις (ή αντιστοίχως να χάσεις) πολύ χρόνο σε σχέση με τα υπόλοιπα. όσοι έχουν τρέξει σε εξομοιωτές ίσως το γνωρίζουν αυτό πολύ καλά. ο Vettel έχοντας πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα από τον Webber, δεν μπορούσε να κάνει αλλιώς. το μόνο διαφορετικό που θα μπορούσε να κάνει ήταν να σηκώσει το πόδι από το γκάζι και να χάσει έτσι πολύ χρόνο, δίνοντας ευκαιρία στον Hamilton να πλησιάσει περισσότερο ή να προσπεράσει. η «μη» κίνηση του Webber να δώσει χώρο ώστε ο Vettel να πλασαριστεί για τη στροφή, θα σήμαινε ότι ο Vettel έπρεπε να κλειστεί και να συνεχίσει ευθεία, να επιβραδύνει με μπλοκάρισμα και πολύ μικρότερη ταχύτητα έτσι ώστε οι RB να ήταν στη στροφή δίπλα-δίπλα. στην χειρότερη, ο Vettel θα έκανε “overshoot” την στροφή και θα τον περνούσε ο Ηamilton. αυτό το κάνεις σε κάποιον αντίπαλο.. αλλά όχι σε team mate. ένας λόγος είναι ότι είναι η ομάδα σου και καλό είναι να την στηρίζεις για να σε ..στηρίζει και αυτή. ένας άλλος λόγος είναι ότι ο team mate σου δεν περιμένει να του συμπεριφερθείς όπως σε κάποιον αντίπαλης ομάδας και μπορεί να πιαστεί στον ύπνο, όπως νομίζω ότι έγινε με τον Vettel. δεν περίμενε την τελευταία στιγμή ο συμπαίκτης του να μη του δώσει χώρο. αλλιώς θα πρέπει να λέγονται “team enemies” και όχι mates.
      shit happens.. yes, but even inside our brains 😉

       
 
%d bloggers like this: