RSS

Υπάρχει και “θέμα” με τα 9 μονοθέσια;

28 Jun

Επειδή οι αγωνοδίκες τα έκαναν μούσκεμα, ίσως υπάρχει και «αδικία» στην ποινή των 9 μονοθεσίων που τιμωρήθηκαν. Το θέμα το ψάχνω …

 
17 Comments

Posted by on 28 Jun, 2010 in F1

 

17 responses to “Υπάρχει και “θέμα” με τα 9 μονοθέσια;

  1. kanenas

    28 Jun, 2010 at 14:20

    Επειδή έκανα μια ερώτηση για το θέμα στο άλλο ποστ, πριν κανεις αυτό το ποστ.
    Δεν προβλέπονται 5sec από το κανονισμό έτσι?

     
    • Dimitris PAPADOPOULOS

      28 Jun, 2010 at 14:21

      Άμεσα όχι (σαν 5sec), αλλά το time penalty είναι ευέλικτο και στην κρίση των αγωνοδικών.

       
      • kanenas

        28 Jun, 2010 at 14:24

        Υπάρχει time penalty σαν τιμωρία? Νόμιζα ότι οι ποινές ήταν μόνο drive through, stop&go και θέσεις στο επόμενο grid και ότι απλά αν τα drive through και stop&go αποφασιστούν μετά τον αγώνα δίνονται 20 και 30 sec αντίστοιχα.

         
        • Dimitris PAPADOPOULOS

          28 Jun, 2010 at 14:28

          Φαίνεται ότι υπάρχει … Ρώτησα την FIA αλλά ακόμα δεν έχω πάρει απάντηση.

           
          • FXFD

            28 Jun, 2010 at 16:16

            time penalty dinoun sini8ws otan eksetazoun ena symvan meta ton agwna, ara isws yparxei san poini alla mono otan eksetazoun meta ton agwna to symvan

             
  2. af1

    28 Jun, 2010 at 15:06

    Ναι ίσως υπάρχει αδικία στην ποινή των 9 μονοθεσίων αλλά επίσης ίσως υπάρχει αδικία με την τιποτένια ποινή του Hamilton. Ποιά η άποψή σου πάνω σε αυτό Δημήτρη; Αυτό που έκανε μου φάνηκε μεγάλη χοντράδα δεν του άρμοζε μεγαλύτερη ποινή;

     
    • Dimitris PAPADOPOULOS

      28 Jun, 2010 at 15:14

      Τελείως ψυχρά έκανε παρανομία και έπρεπε να τιμωρηθεί. Η καθυστέρηση στην έκδοση απόφασης και κατά πόσο ήταν “έγκυρη” την στιγμή εκείνη είναι το θέμα για το οποίο διαμαρτύρεται η Ferrari. Εάν είχε εγκαταλείψει για παράδειγμα ο οδηγός θα ήταν grid penalty στο Silverstone και με ποιο σκεπτικό δεν ήταν stop&go; Το ερώτημα είναι το σκεπτικό …

      Πάντως εάν δεν είχε αφήσει γκάζι ο Hamilton στην ευθεία και περνούσε το SC Line (το δεύτερο) πριν απο το SC δεν θα υπήρχε ποινή.

       
  3. af1

    28 Jun, 2010 at 15:08

    ΥΓ. Ωπ τώρα είδα ότι αλλού συζητιέται αυτό το θέμα με το video από bbc

     
  4. Vassilis

    28 Jun, 2010 at 16:17

    Den kserw an autoi oi odigoi aksizan tin poini alla an nai san poini tin vriskw geloia!

     
    • Dimitris PAPADOPOULOS

      29 Jun, 2010 at 07:57

      Έγινε μια παρανομία και έπρεπε να τιμωρηθούν. Μπορεί οι αγωνοδίκες να θέλησαν να τιμωρήσουν τους 9 αλλά να μην θέλησαν να βάλουν δυναμίτη σε όλο τον αγώνα.

       
  5. bar555

    28 Jun, 2010 at 18:45

    Yparxoun kai alles poines ektos apo tis proanaferomenes , oi opoies wstoso upokeintai sthn proswpikh ektimhsh ekastou krith

    18.1 The stewards may inflict the penalties specifically set out in these Sporting Regulations in addition to or
    instead of any other penalties available to them under the Code.

    These other penalties are:

    153. Scale of penalties
    Penalties may be inflicted as follows in order of increasing
    severity :
    − reprimand (blame);
    − fines;
    − time penalty;
    − exclusion;
    − suspension;
    − disqualification.
    Time penalty means a penalty expressed in minutes and/or
    seconds.
    Any one of the above penalties can only be inflicted after an
    enquiry has been held and, in case of one of the last three, the
    concerned party must be summoned to give them the opportunity
    of presenting their defence.
    For the FIA Formula One World Championship and the FIA
    World Rally Championship, a penalty consisting of the withdrawal
    of points over the whole of the Championship may be imposed.
    154. Fines
    A fine may be inflicted on any competitor, and also on any
    driver, assistant or passenger, who does not comply with the
    requirements of any Regulations or with any instruction of the
    officials of the meeting

     
  6. tasos

    28 Jun, 2010 at 21:36

    Δημήτρη, θα θέλα να σε ρωτήσω και για ένα άλλο θέμα με τους αγωνοδίκες που πέρασε σε δεύτερη μοίρα. Αυτό που συνέβη με το Schumacher και το κόκκινο φως στην έξοδο από τα pits. Σωστά εφαρμόστηκε ο κανονισμός ή και εκεί έγινε λάθος;

     
    • Dimitris PAPADOPOULOS

      29 Jun, 2010 at 08:14

      Είναι σωστή απόφαση των αγωνοδικών. Το SC μαζί με τους άλλους οδηγούς πέρασε το SC Line στο pitlane entry και δεν μπορούσε να μπει κανένας στην πίστα. Σε αυτή τη φάση το Race Control ενήργησε σωστά.

       
  7. tpe

    29 Jun, 2010 at 07:49

    Στο θέμα Schumacher, το λάθος είναι καραμπινάτο! Αν δεις το video, φαίνεται καθαρά πως θα μπορούσε να βγει σε καλύτερη θέση με απόλυτη ασφάλεια…

     
    • Dimitris PAPADOPOULOS

      29 Jun, 2010 at 08:16

      Τα αυτοκίνητα είχαν περάσει το SC Line στο pitlane entry και δεν μπορούσε να μπει κανένας στην πίστα.

       
  8. tpe

    29 Jun, 2010 at 09:24

    Ναι, αλλά μόνο ένα μονοθέσιο. Στη συνέχεια, ο Σουμάχερ περίμενε ένα μάτσο μονοθέσια, κι εκείνη την ώρα θα μπορούσε να ανοίξει. Είμαι σχεδόν σίγουρος πως αυτή η διαδικασία είναι manual. Αν πάλι είναι αυτόματη, ΟΚ, πάω πάσο.

     
    • Dimitris PAPADOPOULOS

      29 Jun, 2010 at 09:35

      40.10 Whilst the safety car is in operation, competing cars may enter the pit lane, but may only rejoin the track when the green light at the end of the pit lane is on. It will be on at all times except when the safety car and the line of cars following it are about to pass or are passing the pit exit . A car rejoining the track must proceed at an appropriate speed until it reaches the end of the line of cars behind the safety car.

      Πρέπει να περάσουν ολα τα μονοθέσια “until it reaches the end of the line of cars behind the safety car”.

       
 
%d bloggers like this: