RSS

Το πιθανό κόλπο της Red Bull στα προκριματικά

07 Jul

Μια είδηση έβγαλαν εδώ και καιρό οι Ιταλοί δημοσιογράφοι και κάνει αυτές τις μέρες τον κύκλο της

Σύμφωνα με αυτό καθυστερεί η ανάφλεξη και «αποδίδεται» στον διαχύτη (blown diffuser) όταν πατάει ο οδηγός το γκάζι μέσα στην στροφή και πρακτικά τα αέρια που βγαίνουν (το «μπάμ» που ακούμε) δίνουν τροφοδότηση στον διαχύτη (που δεν έχει μεγάλη ροή αέρα εκείνη τη στιγμή) στην κρίσιμη στιγμή που βγαίνει από την στροφή. Έτσι το μονοθέσιο «κολλάει» όταν ο οδηγός πατάει το γκάζι για να βγει από αυτή.

Και επειδή ρωτώντας πας στην πόλη το σενάριο έχει ως εξής :

1.) Ο οδηγός αφήνει το πόδι απο το γκάζι
2.) Πέφτουν οι στροφές του κινητήρα.
3.) Εκτός απο το καύσιμο που πάει προς τον κινητήρα πηγαίνει και άλλο προς τις εξατμίσεις.
4.) Καίγεται εκεί και συμβαίνει το φαινόμενο της μετάκαυσης.
5.) Τροφοδοτείται ο διαχύτης με πολύ αέρα και κολλάει το μονοθέσιο στην πίστα.
6.) Ο οδηγός πατάει και πάλι τέρμα γκάζι για να συνεχίσει τον γύρο.

Το κέρδος είναι στο κρίσιμο σημείο όταν και ο αέρας που πάει στον διαχύτη μειώνεται δραματικά απο την μείωση της ταχύτητας.

Advertisements
 
11 Comments

Posted by on 7 Jul, 2010 in F1

 

11 responses to “Το πιθανό κόλπο της Red Bull στα προκριματικά

  1. speedy gio

    7 Jul, 2010 at 19:12

    οπως διαβασα κ καπου αλλου αυτο ομως επιτυγχανεται με ρυθμιση στο μοναδα ecu!!!κατα ποσο ειναι νομιμο??????

     
    • Dimitris PAPADOPOULOS

      7 Jul, 2010 at 20:22

      Einai nomimo apo th stigmi pou pernaei apo to standard ECU

       
      • speedy gio

        8 Jul, 2010 at 01:38

        για δωσε μας λιγο τα φωτα σου σε αυτο που γραφεις!!!δεν ξερω μεχρι τι οριο εχουν στις ρυθμισεις γι αυτο ρωταω

         
        • Dimitris PAPADOPOULOS

          8 Jul, 2010 at 09:35

          Όπως είπα και στο προηγούμενο post περιμένω κάποιες απαντήσεις απο ανθρώπους που ασχολούνται με κινητήρες της F1 για να σας πω τι παίζει

           
  2. Alex

    7 Jul, 2010 at 20:26

    Πολύ μα πάρα πολύ ενδιαφέρον…Άσχετως όμως νομιμότητας, πώς τα βγάζουν πέρα με την σαφώς αυξημένη κατανάλωση που φαντάζομαι οτι είναι το ατυχές παράγωγο αυτής της “πατέντας” ?! Είναι τόσο οικονομικός ο κινητήρας της Renault ?!

     
    • Dimitris PAPADOPOULOS

      7 Jul, 2010 at 20:35

      Einai mono gia to Q3. To story ksekinise apo to Tourkiko GP apo tous Piola kai Nugnes.

       
  3. fotis

    8 Jul, 2010 at 00:37

    dimitri, prwti fora grafw sto blog sou, alla se parakolouthw arketo kairo, kai thelw na sou dwsw kai ta sigxaritiria mou gia tin douleia pou kaneis. pisteuw eisai apo tous ligous ellines dimosiografous, pou eisai toso mesa sta pragmata kai mas dineis tin dinatotita na mathoume kai kati perisotero ap’tin epifaneia tis f1. s’euxaristoume, sinexise etsi. thelw omws na se rwtisw kati sxetika me to thema, 3eroume oloi oti i ecu einai standard gia olous, den tha itan eukolo gia tous mixanikous twn omadwn pou exoun ton blown defuser na tropopoiisoun tis rithmiseis tis ecu, gia na ginetai kati analogo? (twra pou emathan to kolpo?),theoritika panta.! i paizei rolo kai i diamorfosi twn e3atmisewn?

     
    • Dimitris PAPADOPOULOS

      8 Jul, 2010 at 09:32

      Καταρχήν να σε ευχαριστήσω για τα καλά σου λόγια. Το “Τα καλύτερα προσπαθούν να μας κρατούν κρυμμένα” ισχύει.

      Η ιστορία έχει ξεκινήσει τουλάχιστον απο τις 17 Μαϊου και δεν είναι του James Allen. Είναι κάτι που βγήκε στο Τουρκικό GP. Είμαι σε μια διαδικασία να μάθω λεπτομέρειες τις οποίες και θα σας μεταφέρω. Απο ότι φαίνεται ο Allen δεν έχει πάρει το σωστό δρόμο για την πληροφόρησή του και αυτό που είδε είναι μια επιλογή η οποία όμως δεν κάνει αυτή τη δουλειά. Μπορεί το όνομά της να σε παραπέμπει σε Qualifying αλλά δεν είναι. Θα μάθω όμως λεπτομέρειες 😉

       
  4. fotis

    8 Jul, 2010 at 18:55

    mallon fainetai na isxuei oti ta kalitera prospathoun na mas ta kratisoun krifa, eutixws pou exoume esena loipon. perimenoume agwniwdws e3eli3eis!!

     
    • Dimitris PAPADOPOULOS

      9 Jul, 2010 at 08:34

      Μόλις μάθω θα σας πω. Είτε μέσω του blog είτε με κάποιο άρθρο στο GoCar

       
  5. speedy gio

    10 Jul, 2010 at 19:30

    ε τωρα δεν μου βγαζεις απ το μυαλο οτι ισχυει το ολο θεμα!!!φενεται ξεκαθαρα οτι τα red bull εχουν κατι που το ενεργοποιουν στο Q3 για την pole

     
 
%d bloggers like this: