RSS

Alonso vs Kubica

13 Jul

Επειδή διαβάζω σε διάφορα forums για καθυστέρηση της Ferrari στο να ενημερώσει τον Alonso να δώσει πίσω την θέση που κέρδισε από τον Kubica κλπ κλπ

πρέπει να πούμε ότι από την Ferrari έκαναν ερώτημα στον Whiting για το εάν θα έπρεπε να δώσει πίσω την θέση, αλλά μόλις η απάντηση ήρθε και ήταν «ναι δώστε την πίσω» ο Kubica είχε εγκαταλείψει. Οπότε μην τα ρίχνουμε όλα στο pitwall της Ferrari J

Advertisements
 
14 Comments

Posted by on 13 Jul, 2010 in F1

 

14 responses to “Alonso vs Kubica

  1. Dimitris

    13 Jul, 2010 at 08:37

    δεν επρεπε καν να ρωτησουν…

    πρωταρηδες ειναι;

     
    • Dimitris PAPADOPOULOS

      13 Jul, 2010 at 09:49

      Δεν έχεις άδικο σε αυτό

       
  2. Kostas

    13 Jul, 2010 at 10:23

    Σε τέτοιες περιπτώσεις δίνεις πίσω την θέση και μετά τον ξαναπερνάς…

     
    • Dimitris PAPADOPOULOS

      13 Jul, 2010 at 10:26

      Και γω συμφωνώ ότι πρέπει να είναι “αυτόματη” η κίνηση. Απο την Ferrari προσπάθησαν να εξαντλήσουν το κέρδος του προσπεράσματος.

       
  3. Vassilis

    13 Jul, 2010 at 13:39

    Akrivws. Se auto to epipedo prospatheis na ekmeteleuteis kathe katastasi kai gi auto rwtisan.

     
    • Dimitris PAPADOPOULOS

      13 Jul, 2010 at 14:12

      Εδώ αλλάζει το θέμα

      http://www.autosport.com/news/report.php/id/85258

       
      • Vassilis

        13 Jul, 2010 at 17:03

        To thema edw einai kata poso leei alitheia o Whiting. An nai tote i omada ekane terastio lathos!

         
  4. konstantinos

    13 Jul, 2010 at 16:43

    είναι και φίλοι υποτίθεται.. εδώ το κάνουμε εμείς στα online πρωταθλήματα, ο Αλόνσο γιατί όχι; μάλλον στη Ferrari νόμιζαν ότι ο Αλόνσο θα περνούσε τον Κούμπιτσα έτσι κι αλλιώς, οπότε δεν ήταν δα και τόσο σημαντικό το πλεονέκτημα. από την άλλη αυτό που είπε ο Αλόνσο, ότι ο Κούμπιτσα τον έσπρωξε στο γρασίδι δεν ισχύει, γιατί μόνος του κλείστηκε προσπαθώντας να περάσει απο την εξωτερική. όταν περνάς κόβοντας, σηκώνεις αμέσως πόδι και αφήνεις τον άλλο να περάσει, μένοντας όσο πιο κοντά του μπορείς. είναι μια κίνηση που την κάνουμε δίχως να χρειαστεί να το σκεφτούμε καθόλου, χωρίς να παίζει ρόλο ποιός είναι ο αντίπαλος ή τι αυτοκίνητο οδηγεί. αν περιμένεις να απομακρυνθείς από τη στροφή ή να ρωτήσεις την ομάδα και τον αλυτάρχη, πάει το πουλάκι, πέταξε.. δεν μπορεί να σκεφτεί μόνος του ο Αλόνσο; πάντως ο τρόπος που οδηγεί ειδικά φέτος, δεν μου αρέσει καθόλου.

     
  5. Alex

    13 Jul, 2010 at 18:42

    Τείνω να πιστέψω τον Whiting πάντως, δεν έχει λόγο να πει ψέμματα, σε αντίθεση με τους ανθρώπους της Ferrari. Και το λέω αυτό υποστηρίζοντας την ομάδα. Αφού είναι λαμόγια, πώς να το κάνουμε; 😛 Ωστόσο δεν θα συμφωνήσω με τον Κωνσταντίνο, προφανώς ο Kubica τον “έσπρωξε” στο γρασίδι, είχε κάθε δικαίωμα να το κάνει και ορθώς έπραξε αλλά μην λέμε ότι να’ναι, άκου εκεί μόνος του κλείστηκε. Πήγε να περάσει απο την εξωτερική γιατί αν έμενε δίπλα του θα είχε την εσωτερική για την επόμενη στροφή και το πέρασμα θα γινόταν κανονικά. Οπότε επίσης ορθώς έπραξε. Η όλη φάση ήταν αγωνιστικό συμβάν και αν ο Alonso τον άφηνε να περάσει και θα τον ξανά-προσπερνούσε μερικές στροφές μετά (ήταν σαφώς πιο γρήγορος εκείνη τη στιγμή) και δεν θα γινόταν ολόκληρη φασαρία. Λάθος της ομάδας που δεν του είπε εκείνη τη στιγμή να τον αφήσει. Στο κάτω κάτω οι οδηγοί είναι racers και ως τέτοιοι δεν είναι καλωδιωμένοι να σκέφτονται λογικά! 🙂

     
    • Vassilis

      13 Jul, 2010 at 19:41

      Meta ap oti egine stin Valencia nomizw akoma kai o Whiting exei logo na pei psemmata gia na kalupsei tin FIA.

       
    • kostantinos

      14 Jul, 2010 at 03:41

      προφανώς αστειεύεσαι.. στο «αλλά μην λέμε ότι να’ναι, άκου εκεί μόνος του κλείστηκε». έχεις κάθε δικαίωμα να διαφωνείς, όπως επίσης και κάθε δικαίωμα στο «ό,τι νά’ναι». κοίτα πόσο μακριά περνάει από το apex. δηλαδή που θα πήγαινε, καβάλα στο κέρμπ; αν ήθελε να πάει πιο αριστερά ο κουμπίτσα θα έπρεπε να φρενάρει και να τον αφήσει. το ότι δεν τον άφησε δεν σημαίνει ότι τον έσπρωξε, σιγά μην του έκανε και τάκλινγκ. κανονικά μετά από κάτι τέτοιο δίνεις τη θέση πριν από την επόμενη στροφή, αλλιώς τρως ποινή.

       
  6. Alex

    14 Jul, 2010 at 10:45

    Συμφωνώ στο οτι έπρεπε να τον αφήσει στην επόμενη στροφή, δεν υπάρχει θέμα εκει. Είναι οι κανόνες και πρέπει να τηρούνται. Το “έσπρωξε” θα παρατήρησες οτι είναι σε εισαγωγικά, τρόπος του λέγειν, προφανώς δεν το εννοώ κυριολεκτικά. Και ο Kubica και ο Alonso είναι μακριά απο το apex αφού και οι δύο φρέναραν αργά και το χάσανε. Δεν γινόταν να πάει πιο αριστερά ! Ήταν ριψοκίνδυνο προσπέρασμα και ως τέτοιο πρέπει να αντιμετωπίζεται. Δεν υπάρχει σωστό ή λάθος εκείνη τη στιγμή στο μυαλό του, είδε ευκαιρία και την άρπαξε. Και ναι, υποθέτω οτι ήθελε να καβαλήσει το curb για να τον περάσει, πού το παράλογο, ούτε η πρώτη φορά θα ήταν ούτε η τελευταία που θα γινόταν κάτι τέτοιο. Και επαναλαμβάνω, μην με παρεξηγείς, φυσικά και έπρεπε να του δώσει αμέσως την θέση πίσω αλλά το προσπέρασμα είναι μάχη (ιδίως σε μια τέτοια πίστα) όταν δεν είσαι εξωφρενικά πιο γρήγορος απο αυτόν που πας να προσπεράσεις και κατά την γνώμη μου μέχρι τη στιγμή που τον περνάει ξεκάθαρα έξω απο τα όρια της πίστας ήταν όλα νόμιμα και λογικά.

     
    • konstantinos

      14 Jul, 2010 at 16:58

      ο Kubica δεν είναι μακριά από το apex, είναι ακριβώς επάνω στο apex και έχει τη σωστή γραμμή για να πλασσαριστεί στην επόμενη δεξιά του chicane. ο Alonso πάει από την εξωτερική, περνάει μακριά από το apex έτσι ώστε να πλασσαριστεί από την εσωτερική στην επόμενη δεξιά. το θέμα είναι ότι επειδή ο Alonso περνάει μακριά από το apex και λόγω του ότι βρίσκεται στην εξωτερική, αυτό το γεγονός -και παρ’όλο που τα αυτοκίνητα φαίνονται να είναι δίπλα-δίπλα- δεν συνιστά προσπέρασμα.
      με άλλα λόγια, ο Kubica εκείνη τη στιγμή είναι καθαρά μπροστά και δεν υπάρχει αρκετό προσπέρασμα ώστε ο Alonso να έχει δικαίωμα χώρου όπως υπαγορεύει η σωστή άτυπη αγωνιστική συμπεριφορά. συνεπώς ο Kubica μέχρι περίπου το μέσον της διαδρομής μέχρι την επόμενη στροφή έχει «δικαίωμα χώρου», ενώ ο Alonso όχι. αν ο Alonso είχε καταφέρει επαρκές προσπέρασμα μέχρι το πρώτο apex (επαρκές προσπέρασμα, δηλαδή το μεγαλύτερο μέρος του μονοθεσίου να έχει περάσει το άλλο μονοθέσιο, ή π.χ. το κεφάλι του οδηγού να βρίσκεται μπροστά από τις μπροστινές ρόδες του άλλου), τότε θα είχε αυτός το δικαίωμα χώρου και θα μπορούσε να αναγκάσει τον Kubica να κλειστεί και να τον αφήσει αναγκαστικά.

      παραθέτω τις σχετικές φωτογραφίες προς απόδειξη του λόγου μου το αληθές. (το ότι δηλαδή δεν έκανε κάτι ο Kubica ώστε να αναγκάσει τον Alonso να κόψει πίστα. θα μπορούσε απλά να κόψει ταχύτητα, είναι καθαρά επιλογή του)

      φωτό 1:

      δες που είναι ο Alonso. ο Kubica είναι ακριβώς αριστερά του από την εσωτερική (που σημαίνει ότι είναι «μπροστά»). διακρίνεται ένα μικρό λευκό κομμάτι από την αεροτομή του πάνω από το κόκκινο της Φεράρι στα αριστερά

      φωτό 2:

      στη φωτό αυτή βλέπεις καθαρά το φτερό του Kubica. αν κρίνεις από την προηγούμενη, ο Kubica είναι πάνω στο apex και πραγματικά πιο αριστερά δεν έχει.. επειδή εκεί το curb είναι υψωμένο (το κόκκινο «κράσπεδο» που φαίνεται στην προηγούμενη φωτό). ο Kubica είναι ακόμη μπροστά

      φωτό 3:

      σε αυτή τη φάση βλέπουμε καθαρά ότι ο Kubica είναι μπροστά λόγω εσωτερικής γραμμής όπως είπα και πριν. στο σημείο αυτό ο Alonso δεν έχει χώρο και μένει μόνο να σηκώσει πόδι ή να κόψει. επιλέγει το δεύτερο. καλά έκανε ίσως, δεν ξέρω, αλλά δεν έκανε καλά στη συνέχεια.

      βλέπεις ότι ο Kubica βρίσκεται καθαρά πάνω στο apex και έχει την ιδανική γραμμή. άρα ουδέποτε «έσπρωξε» τον Alonso, απλά δεν τον άφησε, δηλαδή δεν του άνοιξε το δρόμο. για να το κάνει, επαναλαμβάνω, θα έπρεπε να φρενάρει αφού ήταν καθαρά εμπρός. ο ίδιος ο Alonso δεν ανέφερε ξανά κάτι τέτοιο. επίσης ο Whitting ειδοποίησε αμέσως τη Ferrari να δώσει πίσω τη θέση. όλα τα στοιχεία δείχνουν καθαρά λάθος Alonso.

       
  7. s91066

    14 Jul, 2010 at 20:52

    Είδα δεν ξέρω κι εγώ πόσες φορές το replay. Από την μακρινή κάμερα, δεν είναι ξεκάθαρο αν ο Αλόνσο είναι μπροστά από τον Kubica. Από την on-board, όμως, φαίνεται πως ο Ισπανός είναι μπροστά από τον Πολωνό. Αν υπήρχε μια κάμερα στο πλάι, ή το ελικόπτερο θα είχαμε μια πιο ξεκάθαρη εικόνα. Οπότε, ας μη δώσουμε δίκιο σε καμία πλευρά.

    Και τώρα η “βόμβα” μου:
    Από τις δηλώσεις τόσο της Ferrari όσο και του Alonso, εγώ βγάζω μόνο ένα συμπέρασμα: Η FIA του Todt είναι σε κόντρα με τη Ferrari του Montezemolo. Αν το προσπέρασμα το είχε κάνει ο Hamilton, πάω στοίχημα ότι θέλετε πως δεν θα άνοιγε ρουθούνι.

     
 
%d bloggers like this: