RSS

Η απόφαση της FIA – Ένοχη η Ferrari αλλά …

09 Sep

Τα συμπεράσματα δικά σας …

ferrari-wmsc-decision

Advertisements
 
13 Comments

Posted by on 9 Sep, 2010 in F1

 

13 responses to “Η απόφαση της FIA – Ένοχη η Ferrari αλλά …

  1. speedy gio

    10 Sep, 2010 at 13:07

    οπως και πολλες αλλες ομαδες αλλα…….

     
    • Dimitris PAPADOPOULOS

      10 Sep, 2010 at 13:09

      Politics

       
  2. speedy gio

    10 Sep, 2010 at 13:31

    το αστειο της υποθεσης γενικα ειναι οτι ο καθενας μας ξερει οτι υπαρχουν αλλα τα βλεπουν μονο οταν δεν αφορουν την ομαδα μας!!!

    και η φια ομως πιστευω ξερει να στοχοποιει μια ομαδα…τι λεω?μας εχει δειξει κατα καιρους διαφορα βιντεο απο τα ξεκαθαρα team orders της φερραρι!ξερουμε οτι διαλεγει τα βιντεο με τα team radio που δινει στον αγωνα ισως εκει να υπαρχουν και πολλα αλλα ξεκαθαρα team orders τα οποια μπορει λεω να μην τα βγαζει! Γ Ν Ω Μ Η Μ Ο Υ

     
    • Dimitris PAPADOPOULOS

      10 Sep, 2010 at 13:32

      Και τα orders της McLaren είχε βγάλει στην Τουρκία 🙂

       
  3. speedy gio

    10 Sep, 2010 at 14:01

    ναι το θυμαμαι αλλα δεν ειδα καμια ποινη και ολο αυτο το τσιρκο με την φερραρι που μηλαγανε μοσλειδες χορνειδες και διαφοροι αλλοι…..εμενα πιο πολυ εντυπωση μου εχει κανει εκεινο με τον τοντ!

     
    • Dimitris PAPADOPOULOS

      10 Sep, 2010 at 14:13

      Μια λεπτομέρεια σε αυτό όλο. Η FIA αποφάσισε να βγάλει στον αέρα την ενδοεπκοινωνία των ομάδων πριν απο το GP της Γερμανίας. Οπότε ήταν διαθέσιμο στην FOM και συνεπώς και στους τηλεθεατές το τι έγινε. Έτσι κινητοποιήθηκαν οι αγωνοδίκες αλλιώς δεν θα γινόταν τίποτα. Στην Τουρκία η κουβέντα Hamilton / McLaren pitwall βγήκε την Πέμπτη μετά απο τον αγώνα σε video της FOM στο F1.com με υπότιτλους, κάτι που δεν είχε ξαναγίνει ποτέ.

       
  4. konstantinos

    10 Sep, 2010 at 14:31

    κατά τη γνώμη μου, όπως είχα πει και τότε, για την εξέλιξη αυτή της ιστορίας ευθύνεται ο Massa. εγώ πάντως μαζί του, καλά έκανε. 😉

     
    • Dimitris PAPADOPOULOS

      10 Sep, 2010 at 14:36

      Εξέλιξη με ποιά έννοια;

       
      • konstantinos

        10 Sep, 2010 at 14:45

        το πρόστιμα, το δικαστήριο και τη στροφή της προσοχής της κοινής γνώμης και των διοργανωτών στο θέμα «team orders». γιατί ο τρόπος που εφάρμοσε την εντολή ήταν γελοίος.. δεν γινόταν να μην ασχοληθούν οι πάντες μετά.

         
  5. speedy gio

    10 Sep, 2010 at 17:20

    ναι αλλα ποτε εγινε ντορος?με τα team orders της φερραρι η της μακ λαρεν?γιατι εγω ειδα μεγαλο ντορο για την κακια φερραρι και ολοι ζητουσαν και την διαγραφη του αποτελεσματος….
    για να εξηγουμε και να μην παρεξηγουμε ειμαι φερραρικος αλλα δεν φοραω κοκκινα γυαλλια απλα καποια πραγματα δεν μου αρεσουν οταν γινονται οπως και ο μασσα εκανε στην ακρη.

     
  6. Kostas

    14 Sep, 2010 at 14:40

    Μιλάς για Team orders της ΜcLaren στον Αγώνα που είχαν προσπέραση στην προσπέραση μεταξύ των δύο οδηγών όπου υπήρξε και επαφή???

    Ακομα και να άλλαξαν/κρατησαν θέση με team order δεν διακωμώδησαν τον αγώνα ούτε φώναζαν this is ridiculous!

     
  7. Vassilis

    14 Sep, 2010 at 20:53

    Gia tous agwnes tou 2008 omws Kosta ti exeis na peis? Milaw gia Silverstone, Gallia kai Hockenheim.

     
  8. Kostas

    15 Sep, 2010 at 12:46

    Είναι σίγουρο ότι υπάρχουν TEAM ORDERs σε όλες τις ομάδες είτε όταν η ομάδα έχει καθαρά 1ο-2ο οδηγό με μεγάλη διαφορα σε ποιότητα, είτε όταν ο ένας από τους δύο διεκδικεί κάτι και ο άλλος όχι.

    Και στις 2 αυτές περιπτώσεις οι οδηγίες δίνονται “κομψά”, και εκτελούνται και με τρόπο που να μην δίνει στόχο είτε με τρόπο που μπορεί κάποιος να το “αρνηθεί”.

    Η Ferrari όμως προδόθηκε από τους 2 οδηγούς της και από την επιμονή να πάρει confirmation για την εντολή.

    Καλώς δεν τιμωρήθηκε παραπάνω γιατί απλά θα ήταν μία κοροϊδία να την τιμωρήσουν εκ νέου για κάτι που κάνουν σχεδόν όλοι. Καλώς τιμωρήθηκε την ημέρα του αγώνα. Δεν είναι καλό για το άθλημα τα “ridiculous” και οι κλάψες.

     
 
%d bloggers like this: