RSS

Η ανάλυση του GP της Ιταλίας

15 Sep

Με ένα νέο concept προσπάθησα να προσεγγίσω το GP της Ιταλίας

Θα με ενδιέφερε η άποψή σας για τον «νέο» τρόπο ανάλυσης των θεμάτων. Το άρθρο φυσικά θα το βρείτε στο GoCar.

Advertisements
 
3 Comments

Posted by on 15 Sep, 2010 in F1

 

3 responses to “Η ανάλυση του GP της Ιταλίας

  1. Alex

    15 Sep, 2010 at 11:22

    Εμένα προσωπικά μου άρεσε το νέο layout. Είναι περιεκτικό, λακωνικό και υπο μορφή διαλόγου που μου αρέσει περισσότερο απο το “απλό” κείμενο.
    Έχω κουραστεί όμως να βλέπω τις “προβλέψεις” της Bridgestone να διαχεύδονται και τελικά τα λάστιχα να κρατάνε πολύ παραπάνω απο όσο περίμεναν. Για ποιόν λόγο συμβαίνει αυτό; Δεν έχουν αναλυτές; Δεν περνάνε τα δεδομένα απο υπολογιστές που υπολογίζουν την φθορά; Μήπως οι αλγόριθμοι δεν είναι επαρκείς ή απλά επειδή είναι η τελευταία χρονιά της εταιρίας στην F1 δεν νοιάζεται ιδιαίτερα; Ποιό το νόημα του κανονισμού όταν η μαλακοτερη γόμα μπορεί να βγάλει όλο τον αγώνα και μάλιστα με αξιοπρεπέστατο ρυθμό; Γιατί δεν μεγαλώνουν το gap που υπάρχει ανάμεσα στις δύο γόμες; Σόρρυ για τα πολλά ερωτήματα αλλά με έχει κουράσει η κατάσταση. Βγάλε αν είναι ένα ελαστικό που θα κρατάει max 20 γύρους και θα έχει σαφές πλεονέκτημα στην ταχύτητα. Μετά τους 20 γύρους να αποσυντήθεται, να εξαφανίζεται, δεν με νοιάζει. Ελπίζω η Pirelli να κάνει καλύτερη δουλειά στο συγκεκριμένο κομμάτι…

     
    • Dimitris PAPADOPOULOS

      15 Sep, 2010 at 13:49

      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε. Το πρώτο feedback που έχω πάρει απο mail και μυνήματα στο MSN μου δείχνουν ότι αυτό θέλετε. Έχω και κάποιες ιδέες για να το βελτιώσουμε και να το κάνουμε ακόμα καλύτερο.

      Όσον αφορά την Bridgestone περίμενε λίγο 🙂

       
  2. Dimitris PAPADOPOULOS

    17 Sep, 2010 at 13:38

    Θα υπάρξουν αρκετές αλλαγές στο επόμενο οι οποίες είμαι σίγουρος ότι θα σας αρέσουν. Όποιος θέλει να προτείνει κάτι μπορεί να μου στείλει mail μέσω του contact form.

     
 
%d bloggers like this: