RSS

Το θέμα συζήτησης στην Κορέα

27 Oct

Δεν ήταν άλλο από το «γιατί» ο Webber δεν πάτησε τα φρένα μόλις έσκασε στον τοίχο …

1.) δεν είχε;

2.) Θέλησε να πάρει κάποιον άλλο μαζί του;

 
12 Comments

Posted by on 27 Oct, 2010 in F1

 

12 responses to “Το θέμα συζήτησης στην Κορέα

  1. xristos

    27 Oct, 2010 at 13:34

    Απλά δεν είχε φρένα γιατί από τη στιγμή που αποκολήθηκε ο τροχός μαζί με την πλήμνη και το συστημα φρένων κόπηκε και το σωληνάκι με τα υγρά φρένων, οπώτε αφού έχει διαρροή δεν έχει πίεση το σύστημα φρένων και όσο και να φρενάρει ο οδηγός αντί να μπλοκάρουν οι τροχοί, χύνετε το υγρό από το πίσω αριστερά σωληνάκι.

     
  2. manos

    27 Oct, 2010 at 13:50

    εμένα μου φαίνεται ότι πατάει φρένο γιατί αν δεις ο εμπρός δεξιά τροχός που είναι σηκωμένος είναι μπλοκαρισμένος.

     
  3. Turbakiasss

    29 Oct, 2010 at 00:29

    Λογικό είναι από την στιγμή που ένας τροχός είναι στον αέρα να είναι μπλοκαρισμένος,είτε πατάς φρένο είτε όχι.Ο πίσω τροχός όμως δεν είναι μπλοκαρισμένος που σημαίνει ότι είτε πατάει πολύ λίγο το φρένο,είτε δεν το πατάει καθόλου..Πάντως και εγώ πιστεύω ότι ήθελε να πετάξει κάποιον από τους Αλόνσο,Χάμιλτον εκτός αν κρίνω από τον τρόπο που έστριψε το τιμόνι.

     
  4. mig

    29 Oct, 2010 at 10:38

    einai ka8aro oti stribei to timoni
    kanonika prepei na timori8ei

     
    • Vassilis

      29 Oct, 2010 at 13:38

      Δεν στριβει το τιμονι mig. Επειδη εχει σπασει η αναρτηση πισω και το μπροστα δεξια ειναι στον αερα, ειναι αναποφευκτο να στριψει το μονοθεσιο λογω κατανομης βαρους.

       
      • Dimitris PAPADOPOULOS

        29 Oct, 2010 at 13:43

        Είδατε τι είπε ο Horner?

        “Just to be absolutely clear – Mark’s intention was not to take out another driver after his crash in the Korean Grand Prix and it’s ridiculous to suggest otherwise.

        “After Mark’s impact with the wall, it was clear on the TV and from the data that his car was badly damaged. However, the natural and immediate instinct of any competitive driver is not to give up and to keep going.”

        Horner added that Webber’s attempts to get himself back in the race were no different to what any other driver in his position would have done.

        “In the atrocious conditions, Mark made the snap decision to continue as every driver would in that situation – it’s absurd to suggest that Mark would ever deliberately take out another driver,” the RBR chief added.

        “Mark accepted immediate blame for this incident, which in itself deserves credit.”

        Εμένα μου φαίνεται ότι παραδέχθηκε ότι δεν πάτησε φρένο γιατί ήθελε να γυρίσει κάπως στον αγώνα και όχι να κολλήσει στον τοίχο.

         
        • Vassilis

          29 Oct, 2010 at 14:02

          Εμενα αυτο μου φαινεται λογικο Δημητρη. Πρωτος ηταν στο πρωταθλημα και ηθελε και μεινει στον αγωνα οποτε και το παλεψε. Προφανως δεν ηξερε τι ζημια ειχε παθει το μονοθεσιο.

           
          • Dimitris PAPADOPOULOS

            29 Oct, 2010 at 14:07

            Δεν πιστεύω ότι δεν το ήξερε 🙂 Με τέτοια επαφή που είχε ήξερε εάν είχε ελπίδες να συνεχίσει ή όχι. Αυτό πιστεύω. Πάντως ο Horner έμμεσα φαίνεται να παραδέχεται ότι δεν πάτησε φρένο ο Webber.

             
  5. mig

    29 Oct, 2010 at 16:50

    Vassili εάν δεις in car κάμερα θα δεις ότι πρώτη κίνηση του είναι να στρίψει δεξιά το τιμόνι,
    για τη φυσική που αναφερεις εγω πιστευω οτι το μονοθέσιο έπρεπε φυσιολογικά να στρίψει προς την πλευρά που ήταν πιο βαρύ και είχε μεγαλύτερη τριβή,
    όσο για το επιχείρημα της rbr για επαναφορά στον αγώνα με την όπισθεν και κάθετα στην πίστα ??? τι να πω, ολα τα λευτά

     
    • Vassilis

      30 Oct, 2010 at 02:28

      Μολις ειδα in car και δεν καταλαβαινω τι εννοεις. Αρχικα αφηνει το τιμονι φυσικα για να μην τραυματιστει απο το τρανταγμα και μετα δεν στριβει το τιμονι. Το κραταει απλα και αφηνει το μονοθεσιο να παει μονο του προς τα πισω. Σχετικα με την φυσικη αυτο ακριβως που λες εγινε. Το μονοθεσιο ειχε γονατισει πισω αριστερα που σημαινει πως εκει ειχε και την μεγαλυτερη κατανομη βαρους οποτε προς τα εκει εστριψε.

      Πιστευω πως δεν υπαρχει τπτ παιδια. Απλα οπως παντα στην F1 ο κοσμος προσπαθει να δημιουργησει ιστοριες για να υπαρχει καποιο θεμα αναμεσα στα GP.

       
  6. Turbakiasss

    30 Oct, 2010 at 18:34

    Vasili το τιμόνι δεν ειναι ευθεία.Είναι γυρισμένο τέρμα δεξιά και γι’αυτό φαίνεται ότι είναι ευθεία..Παρατηρησέ το και θα δεις ότι ανάποδα τα κουμπιά και οι ενδείξεις.

     
    • Vassilis

      31 Oct, 2010 at 00:36

      Ναι, αυτο εχει συμβει λογω του ατυχηματος. Χτυπαει στον τοιχο, γυρναει το τιμονι απο το χτυπημα και το μονοθεσιο κυλαει προς τα πισω. Δεν εκανε κατι ο Webber εκει. Ειναι φυσικο επακολουθο της προσκρουσης.

       
 
%d bloggers like this: