RSS

Τι έγινε τελικά με το θέμα της Βαρκελώνης …

02 Mar

‘Οπως φαίνεται δεν θα βγει κάτι στον αέρα …

μιλάμε για το γνωστό θέμα. Οι δυο εμπλεκόμενες πλευρές δεν βρήκαν τίποτα στο οποίο θα μπορούσε να βασιστεί κάποια "δικογραφία" και δεν θα συνεχιστεί το θέμα. Υπάρχει διάψευση και απο τις δυο πλευρές για την φήμη/ιστορία και υπαρχει κίνδυνος εάν βγάλει κάποιος κάτι να κινηθούν και νομικά. Δεν θα συνεχιστεί το θέμα.

Advertisements
 
9 Comments

Posted by on 2 Mar, 2011 in F1

 

9 responses to “Τι έγινε τελικά με το θέμα της Βαρκελώνης …

  1. Nibler

    2 Mar, 2011 at 17:23

    “και υπαρχει κίνδυνος εάν βγάλει κάποιος κάτι να κινηθούν και νομικά. ”

    Δηλαδη να υποθεσουμε οτι ουτε σε καποιο site θα δημοσιευτει κατι…

     
  2. Vassilis

    3 Mar, 2011 at 03:57

    Καλύτερα έτσι…

     
    • Dimitris PAPADOPOULOS

      3 Mar, 2011 at 09:42

      Κάποιες φορές είναι δύσκολο να βγάλεις κάποιο όνομα γιατί σε περιμένουν στην γωνία … Anyway 🙂

       
  3. tpe

    3 Mar, 2011 at 13:35

    Σχετικά…άσχετο: o Alonso δήλωσε πρόσφατα πως “φέτος δεν είχαμε διαρροές στο pitlane και δεν ξέρουμε που βρισκόμαστε”. Τι σόι διαρροές εννοεί; Chit-chat μεταξύ μηχανικών; Μεταξύ οδηγών; Μεταξύ τι; Και γιατί ειδικά φέτος; Έχει σχέση με τη φήμη;

     
    • Dimitris PAPADOPOULOS

      3 Mar, 2011 at 14:27

      Κάπως έτσι παίζει η ιστορία ανάμεσα στους μηχανικούς και τους δημοσιογράφους κλπ. Όχι δεν έχει σχέση με την φήμη που ανέφερα.

      Σε αυτά που μπορούμε να βασιστούμε είναι

      1.) στο quote του Sam Michael στο Autosport που είπε ότι η Ferrari και η RBR είναι μπροστά, 4 δέκατα πιο πίσω έχουμε την Renault, STR, Williams και Sauber και 3 με 4 δέκατα πιο πίσω τις McLaren και Mercedes. 2.) Στα δεδομένα απο τον προσομειωτή της Sauber ο οποίος μου είπαν ότι έδωσε τις δυο ομάδες που αναφέρθηκε ο Sam Michael πρώτες, STR Williams και Sauber πιο πίσω σε λίγο μεγαλύτερη απόσταση απο τα 4 δέκατα απο τις πρώτες και το group Renault, McL, Merc πιο πίσω 3.) Στα προβλήματα της Mercedes που γράφουμε και στο Autosport που κυκλοφόρησε σήμερα 4.) Στα προβλήματα της McLaren. Και εάν μου πείτε ότι μπορεί να ρίχνει στάχτη στα μάτια των αντιπάλων, προσωπικά δεν το πιστεύω. Δεν υπάρχει ανάγκη για κάτι τέτοιο νομίζω. Όλοι έχουν ένα development timeline. Έχουν όμως τους μηχανικούς αλλά και τους μηχανισμούς να μπούν στο 2ο γκρουπ δυναμικότητας.

       
  4. tpe

    3 Mar, 2011 at 15:10

    ΟΚ, τώρα πρέπει να μιλήσεις περισσότερο. Και πως στην ευχή το λένε αυτό από τον προσομοιωτή της Sauber? Πως είναι δυνατό; Έχουν περάσει μέσα τα δεδομένα από τις άλλες;;;;;;; Τι μου λείπει;

     
    • Dimitris PAPADOPOULOS

      3 Mar, 2011 at 15:19

      Οι προσομειωτές είναι άτιμα εργαλεία 🙂 Δεν ξέρω τι δεδομένα βάζουν μέσα για να βγάλουν τα συμπεράσματα. Όσο και να ρώτησα δεν πήρα σαφή απάντηση. Είναι κάτι το οποίο θα το ψάξω απο άλλες πηγές για να μάθω

      http://www.gocar.gr/news/races/4456,Analyse_to_:_Bgainoyn_symperasmata_apo_t.html

      Ο Mekies μου είπε:

      Δεν υπάρχει κάποιος κανόνας για να συγκρίνουμε μονοθέσια; Η απάντηση είναι όχι. Οι ομάδες έχουν στην διάθεσή τους *κάποια συστήματα καταγραφής* με τα οποία μπορούν να παρακολουθούν τον ανταγωνισμό, όμως το σημαντικότερο στοιχείο είναι ότι υπάρχουν δεδομένα μέσα σε αυτά τα οποία δεν είναι διαθέσιμα στον κόσμο. Ξέρουν για παράδειγμα το πιθανό πρόγραμμα δοκιμών και βάσει των στοιχείων που παρατηρούν μπορούν να δουν κάποια πράγματα. Ο Laurent Mekies είπε χαρακτηριστικά στο GoCar : «Είναι δύσκολο *αλλά όλες οι ομάδες τρέχουν ‘ανάλυση ανταγωνισμού ‘ ώστε να βρουν τουλάχιστον κάποιες τάσεις*». Στις δοκιμές μπορούν να παρατηρηθούν κάποια πλεονεκτήματα ή κάποια μειονεκτήματα των μονοθεσίων ή όπως είπε ο Mekies κάποιες τάσεις αυτών. Δεν μπορούμε να βγάλουμε όμως κάποια συμπεράσματα για το ποιος είναι γρήγορος και ποιος όχι.

       
  5. Dimitris PAPADOPOULOS

    3 Mar, 2011 at 18:23

    Βρήκα και κάποια ωραία στοιχεία για το πώς φτιάχνονται οι αναλύσεις ανταγωνισμού. Θα τα βάλω σε ένα άρθρο που ετοιμάζω

     
 
%d bloggers like this: