RSS

Η McLaren αλλάζει το μονοθέσιο!

21 Mar

Βήμα προς τα πίσω κάνει η McLaren προσπαθώντας να κλείσει την ψαλίδα από τους πρωτοπόρους

Δείτε τι σχολίασε ο Whitmarsh στο Autosport http://www.autosport.com/news/report.php/id/90078

Advertisements
 
9 Comments

Posted by on 21 Mar, 2011 in F1

 

9 responses to “Η McLaren αλλάζει το μονοθέσιο!

  1. Δημήτρης

    21 Mar, 2011 at 17:53

    Απλά βγάλανε τις εξατμίσεις κανονικά από πίσω όπως προβλεποταν.
    Όλες οι προβλέψεις για εξατμίσεις που βγαίνουν από μπροστά κατέρρευσαν.
    Το τίτλος ότι αλλάζει μονοθέσιο είναι τραβηγμένο από τα μαλλιά.

     
  2. Vassilis

    21 Mar, 2011 at 19:53

    1. Γι’ αυτό μετά πρέπει να διαβάσεις το κείμενο για να λυθεί οποιαδήποτε απορία.
    2. Αλλάζει ΤΟ μονοθέσιο έγραψε ο Δημήτρης. Έχει διαφορά γιατί όντως αυτό κάνει!

     
  3. Δημήτρης

    21 Mar, 2011 at 20:32

    Βασιλάκη σταμάτα τις εξυπνάδες.
    Δεν περιμένω να γράψει ο Δημήτρης για να ενημερωθώ.
    Εδώ μόνο για να σχολιάζουμε βρισκόμαστε.
    Οι εξατμίσεις ήταν φανερό ότι θα κατέληγαν πίσω στο τέλος, όλα τα υπόλοιπα ήταν τροφή για το off-season.
    Αν εσύ νομίζεις ότι στην Αυστραλία θα δεις καμια MP4/27, MP4/26B ή οτιδήποτε άλλο τότε καλώς, όπως νομίζεις.

    Η McLaren απλά κοιτάει να τερματίσει τον αγώνα…
    αυτές είναι οι “αλλαγές”

     
    • Vassilis

      22 Mar, 2011 at 00:34

      Μάλλον δεν κατάλαβες τι σου έγραψα πριν… Κανείς δεν είπε ότι θα δούμε μία b-spec McLaren! Άλλα αφού κάνει αλλαγές όντως αλλάζει το μονοθέσιο. Αυτό δηλαδή που έγραψε και ο Δημήτρης.

      Επίσης, ποτέ δεν ίσχυε τ’ ότι οι εξατμίσεις τους βγαίνουν μπροστά. Σε ένα κουτί πήγαιναν πίσω και αυτό δεν τους βγήκε οπότε και αναγκάστηκαν να επιστρέψουν σε μια πιο συμβατική λύση.

      Εδώ βρισκόμαστε κυρίως για να ενημερωνόμαστε και μετά για να σχολιάζουμε. Δεν είναι forum. Blog είναι. Τώρα αν εσύ τις απαντήσεις μου τις βρίσκεις εξυπνάδες, τι να σου πω…

       
  4. Δημήτρης

    22 Mar, 2011 at 02:23

    Ο Δημήτρης έλεγε πως οι εξατμίσεις θα βγαίνουν απο μπροστά.
    T-tray κλπ.

    Τις απαντήσεις σου τις βρίσκω εξυπνάδες γιατί με ρωτάς αν διάβασα το άρθρο. Λες και μιλάμε στον αέρα…

     
    • Vassilis

      22 Mar, 2011 at 04:00

      Δεν το έλεγε με σιγουριά. Υπόθεση έκανε και αυτό στο πρώτο test γιατί μετά ήταν προφανές ότι δεν έβγαιναν από μπροστά.

      Όπως και πουθενά δεν σε ρώτησα αν διάβασες το άρθρο! Σου είπα ότι σε περίπτωση που σε ο τίτλος μπερδέψει κάποιον μπορεί να διαβάσει το άρθρο και θα του λυθούν οι απορίες!

      Τέλος πάντων, εγώ κυρίως σχολιάζω τ’ ότι πιστεύεις πως ο τίτλος είναι λάθος. Δεν είναι και σου εξήγησα τους λόγους πιο πάνω.

       
  5. Δημήτρης

    22 Mar, 2011 at 05:37

    Εδώ είναι ο Δημήτρης και μπορεί να απαντήσει.

    Κι εγώ σχολίασα κι εξήγησα…
    Μην κολλάς στο “TO”. To ίδιο είναι για μένα.

    Δεν εκανε κάποια αλλαγή εκτός πλάνων η McLaren…
    Τις εντυπώσεις πήγε να κλέψει στα πρώτα tests αλλά πρόλαβε και τους πήρε όλη την δόξα η Renault GP. Το ότι οι εξατμίσεις θα έβγαιναν και έβγαιναν τελικά από πίσω δεν ήταν κάποιο μυστικό. Όλα αυτό έδειχναν. Όλα τα υπόλοιπα όπως είπα ήταν κινήσεις εντυπωσιασμού και για το σουσουρο στα paddocks…

    Όπως προανέφερα ο στόχος τους προς το παρόν είναι να τερματίζουν τα GP.

     
    • Vassilis

      22 Mar, 2011 at 15:41

      Εδώ είναι που κάνεις λάθος. Αν τους έβγαινε η λύση με το κουτί πίσω θα την ακολουθούσαν και αν όντως είχαν σχεδιάσει να μην χρησιμοποιήσουν αυτό το σύστημα, δεν θα έχαναν τόσο χρόνο στις δοκιμές προσπαθώντας να λύσουν τα προβλήματα που προκαλούσε. Οπότε ναι, η αλλαγή στις εξατμίσεις συγκεκριμένα ήταν εκτός πλάνων. Ο στόχος τους ήταν να βελτιώσουν και να χρησιμοποιήσουν αυτό που δοκίμαζαν και όχι την συμβατική λύση που τελικά θα χρησιμοποιήσουν.

      Μια κορυφαία ομάδα δεν κάνει τίποτα μη ουσιώδες στις χειμερινές δοκιμές. Οι κινήσεις εντυπωσιασμού δεν έχουν καμία ουσία οπότε δεν επρόκειτο για κάτι τέτοιο. Απλά δοκίμασαν κάτι που δεν τους βγήκε.

      Τώρα, σχετικά με το κόλλημά σου στον τίτλο, απλά ελληνικά είναι. Το “ΤΟ” κάνει την διαφορά γιατί αλλάζει την σημασία της πρότασης.

       
  6. Δημήτρης

    22 Mar, 2011 at 19:12

    Τον χρόνο τον έχαναν όταν ήθελαν να συμπληρώσουν χιλιόμετρα και χρειαζόταν να αλλαξουν το σύστημα των εξατμίσεων και όπως έγραφε ο Δημήτρης τους έπαιρνε τουλάχιστον δύο ώρες.

    Το ότι η McLaren δεν συμπλήρωσε χιλιόμετρα ήταν από δικια της ανεπάρκεια να πάρει τις σωστές αποφάσεις. Το πλήρωσε αυτό. Έχει ένα αργό, αναξιόπιστο και μη σωστά λειτουργικό μονοθέσιο.
    Άλλωστε οι δηλώσεις του Whitmarsh αποτελούν το καλύτερο παράδειγμα.

     
 
%d bloggers like this: