RSS

Πέτρος Παυλογιάννης: Ο πρώτος αγώνας της σαιζόν

31 Mar

Η αγωνιστική χρονιά του 2011 ξεκίνησε και όλοι μας, βάσει των νέων κανονισμών περιμέναμε να δούμε συναρπαστικά προσπεράσματα . Κάτι τέτοιο όμως δεν συνέβη σχεδόν ποτέ και ο αγώνας  μάλλον δεν επιβεβαίωσε  τις προσδοκίες του Bernie. Ο αγώνας της Αυστραλίας όμως είχε και μια μάχη, ανάμεσα στους  Massa και Button η οποία τράβηξε τα βλέμματα για κάποιους γύρους.


Ας πάρουμε τα πράγματα απ την αρχή. Ο Massa κάνοντας μια αρκετά καλή εκκίνηση βρέθηκε μπροστά από τον Button, ο οποίος σε αντίθεση με τον οδηγό της Ferrari έχασε έδαφος  στο ξεκίνημα. Η ταχύτητα της McLaren σε συνδιασμό με το πρόβλημα των ελαστικών του Massa επέτρεψε στον Βρετανό να φτάσει γρήγορα στον διάχυτη της Ferrari και όπως κάθε οδηγός αγώνων προσπάθησε να βρει αρκετούς τρόπους να περάσει. Ο Massa όμως έβρισκε τρόπους να τον κλείνει (όπως δήλωσε και ο Button ο Massa είναι από τους δυσκολότερους οδηγούς να προσπεράσεις) με αποκορύφωμα τι στιγμή του ενδέκατου γύρου όταν ο Βραζιλιάνος έκανε μια κίνηση απόγνωσης στέλνοντας τον Button στην έξοδο διαφυγής, σκεπτόμενος ότι υποχρεωτικά ο  Βρετανός θα του ξαναέδινε τη θέση στη συνέχεια. Οπότε εάν το δούμε πιο απλά και χωρίς να ξέρουμε τι ειπώθηκε στο team radio του Button θα έπρεπε να είχε δώσει κατευθείαν τη θέση πίσω. Σε τέτοιες περιπτώσεις και χωρίς να σκέπτεσαι περίεργα απλά δίνεις την θέση πίσω. O Βutton στη συνέχεια υποστήριξε ότι στη πρώτη αριστερή του “S” είναι μπροστά από τον  Massa. Κάτι τέτοιο θα μπορούσε να συμβεί αν όμως δεν έκλεινε την πόρτα ο Massa, ο  Button θα είχε ξεκάθαρο πλεονέκτημα  στην επόμενη δεξιά. Όμως ο  Felipe έδειξε καλά… αμυντικά στοιχεία και προφανώς έπεισε τους αγωνοδίκες ότι η κίνηση του ήταν σε racing  πλαίσια.
Περνάμε στους πολλά υποσχόμενους rookies του φετινού grid Maldonado και Di Resta. Είχα την ευκαιρία να δω και τους δυο αγωνιζόμενους σε μικρότερες κατηγορίες.
Tον πρώτο είχα την ευκαιρία να τον δω σε αγώνα για την ιταλική F3000 . Τότε είχε ξεκινήσει από τις πίσω θέσεις και με τα πράσινα φώτα, άρχισε με ευκολία να περνά τους αντιπάλους του. Καθόλου άσχημα για τον 20ετων τότε Pastor με ένα αυτοκίνητο 550 ίππων που είναι η F3000.

Ο Di Resta δεν είναι ούτε και αυτός κανένας τυχαίος βέβαια. Είναι οδηγός της Mercedes αρκετά χρόνια, κέρδισε πέρσι το πολύ ανταγωνιστικό  DTM  και το 2005 ήταν ανάμεσα στα φαβορί για την κατάκτηση του F3 Euroseries , ένα πρωτάθλημα που όλοι οι scouters της  F1 παρακολουθούν στενά.. Αξίζει να σημειωθεί ότι εκείνη τη χρονιά ο Di Resta είχε επικές μάχες με τους Hamilton Sutil  και Vettel …

Παρόλο που και οι δυο πήραν θέσεις οδηγών που κρίθηκαν ως «βυσματικές» δεν πρέπει να τους κρίνετε κατά αυτόν τον τρόπο. Και οι δυο έχουν πολλά να μας δείξουν φέτος.

ΥΓ: Ο Πέτρος από το 1999 μέχρι το 2005 συμμετείχε στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Καρτ, ενώ το 2008 και το 2009 πήρε μέρος στην Formula Gloria (European-Italian CUP) κατακτώντας το 2008 την 3η θέση.

Advertisements
 
1 Comment

Posted by on 31 Mar, 2011 in F1

 

One response to “Πέτρος Παυλογιάννης: Ο πρώτος αγώνας της σαιζόν

  1. Vassilis

    31 Mar, 2011 at 23:23

    Θα διαφωνήσω σχετικά με τις προσπεράσεις Πέτρο. Για την φύση της πίστας και υπολογίζοντας ότι ήταν στεγνός αγώνας είδαμε αρκετές θα έλεγα. Μια από αυτές μάλιστα έκρινε και το αποτέλεσμα του αγώνα αφού αν δεν πέρναγε ο Vettel τον Button πιθανότατα να είχε χάσει την 1η θέση.

    Τέλος, και ο Perez είναι rookie και πιστεύω εντυπωσίασε στον πρώτο του αγώνα περισσότερο από τους άλλους δύο.

     
 
%d bloggers like this: