RSS

Ποιος επηρέασε την FIA

20 May

Όλοι γνωρίζετε το παιχνίδι που παίχτηκε με την ανακοίνωση της FIA περί πρόθεσης απαγόρευσης στην Βαρκελώνη του off-throttle effect και την τροφοδότηση του διαχύτη με ροή καυσαερίων ώστε να βελτιώνεται το downforce. Ποιος βρίσκεται όμως πίσω από αυτό;

Το Auto Motor und Sport αναφέρει ότι είναι η Virgin, ενώ ακούστηκαν και τα ονόματα της Ferrari και της McLaren σε μια προσπάθεια να ανακόψουν την Red Bull Racing. Η αλήθεια δεν είναι, σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχω, σε καμία από τις τρεις. Εάν και η Virgin έχει ένα «συστατικό» της αλήθειας. Ας περιμένουμε να δούμε τι θα βγει στα νέα και εάν αργήσει τότε θα το βγάλουμε από εδώ.

Advertisements
 
5 Comments

Posted by on 20 May, 2011 in F1

 

5 responses to “Ποιος επηρέασε την FIA

  1. XRISTOS

    20 May, 2011 at 10:11

    Ακόμα δεν έχω καταλάβει τι θέλουν να κάνουν. Δηλαδή αν κάποιος στρίβει με “γεμάτη” ταχύτητα ώστε να έχει καλύτερη επιτάχυνση στην έξοδο απαγορεύεται ? Απαγορεύεται κάποιος να πατάει λίγο γκάζι στο φρενάρισμα για να κοντρολάρει το πίσω μέρος και να μην έχει μπλοκάρισμα από τα κατεβάσματα ??? Οκ θα βγάλουν τη χαρτογράφηση που το κάνει αυτό και θα το κάνει ο οδηγός μόνος του όπως το κάνουν όλοι όσοι οδηγούν γρήγορα πισοκίνητα. Το όλο θέμα είναι γιατί τα καυσαέρια περνάνε μέσα από τον διαχύτη αλλά αυτό δεν απαγορεύεται.

     
  2. Dimitris PAPADOPOULOS

    20 May, 2011 at 10:17

    Το θέμα είναι άλλο. Αυτό που κάνουν οι ομάδες είναι ότι όταν ο οδηγός αφήνει το πόδι απο το γκάζι, έχουν φτιαχτεί έτσι οι χαρτογραφήσεις και συνεχίζει να τροφοδοτεί ο κινητήρας με καυσαέρια τον διαχύτη. Πρόσεξε, όταν αφήνει το πόδι απο το γκάζι. Κάποιες ομάδες δούλευαν με 95% όπως αναφέρει το Auto Motor und Sport. Αυτό ήθελαν να απαγορεύσουν. Η ομάδα που ξεκίνησε την ιστορία ήταν η Williams και ο λόγος είναι ότι η Cosworth δεν μπορούσε να καταφέρει να έχει την χαρτογράφηση των άλλων ομάδων. Αλλά υπάρχει και μια άλλη προέκταση στην ιστορία αυτή. Είναι μια “μάχη” ανάμεσα στους κατασκευαστές κινητήρων 🙂

     
    • XRISTOS

      20 May, 2011 at 20:12

      Δημήτρη, συμφωνώ μαζί σου, τη χαρτογράφηση την χρησιμοποιούν μόνο και μόνο γιατί το γκάζι στην Φ1 είναι διακόπτης ON-OFF και όχι σαν το γκάζι που έχουμε στα καθημερινά μας οχήματα. Το πρόβλημα είναι ότι θέλουν να περιορίσουν την κάθετη δύναμη που παράγετε από τα καυσαέρια αλλά με λάθος τρόπο. Μου ακούγετε πολύ “κοντόφθαλμο” αυτό να προέρχεται από κατασκευαστή. Αυτό ή το επιτρέπεις ή το απαγορεύεις. Η αποψή μου είναι όχι άλλες απαγορεύσεις-περιορισμοί στην Φ1 γιατί σε λίγο θα το κάνουν “εννιαίο”.

       
      • Dimitris PAPADOPOULOS

        20 May, 2011 at 20:41

        Αυτο που μαθαίνω ότι γίνεται στο παρασκήνιο είναι ότι παίζεται παιχνίδι ανάμεσα στην Cosworth και την Renault και αυτό γιατί η Cosworth δεν μπορεί να δουλέψει τα mappings με αποτελεσματικό τρόπο και φοβάται ότι εάν συνεχίσει έτσι θα χάσει τους πελάτες της αφού αυτοί θα προτιμήσουν κάποιον ο οποίος θα ξέρει να κάνει την δουλειά.

         
      • Vassilis

        20 May, 2011 at 22:27

        Τι εννοείς ότι είναι διακόπτης on-off το γκάζι? Αν κατάλαβα σωστά αυτό που εννοείς, δεν είναι. Είναι αναλογικό όπως σε όλα τα οχήματα.

         
 
%d bloggers like this: