RSS

Τα πάντα όλα!

15 Sep

Εδώ θα συζητάμε για όλα … Κουβεντούλα, απόψεις, απαντήσεις σε ερωτήματα …

Advertisements
 
24 Comments

Posted by on 15 Sep, 2011 in F1

 

24 responses to “Τα πάντα όλα!

  1. 349843242

    15 Sep, 2011 at 14:45

    an exei pano apo 5 dimosieuseis mexri to telos tou protathlimatos tha pidixto apo to parathyro xaxaaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxa

     
    • Evans

      19 Sep, 2011 at 21:23

      …ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ. ΒΛΑΚΑ!!

       
      • Dimitris PAPADOPOULOS

        19 Sep, 2011 at 21:49

        Σεμνάαααα … Το θέμα έκλεισε.

         
  2. anakin_sky

    15 Sep, 2011 at 17:42

    Καλησπέρα Δημήτρη. Θέλω να σε ρωτήσω για την πρόσληση Michael από τη McLaren. Δεν έχω καταλάβει ποιος ακριβώς θα είναι ο ρόλος του. Θα είναι αντί-Γουίτμαρς; Θα είναι μαζί με τον Γουίτμαρς; Θα είναι κάτι εντελώς διαφορετικό; Γενικότερα που αποσκοπεί; Τι μπορεί να προσφέρει στην ομάδα; Μήπως θυμίζει κάτι από ποδόσφαιρο, δηλαδή να τον κλείσουμε εμείς, για να μην πάει σε κάποιον από τους ανταγωνιστές μας (Ferrari, Red Bull); Ευχαριστώ προκαταβολικά!

     
    • Dimitris PAPADOPOULOS

      15 Sep, 2011 at 20:55

      Καλησπέρα! Θα αρχίσω ανάποδα. Με την Ferrari είχε συνομιλίες αλλά δεν έδεσε και πιστεύω ότι πηγαίνοντας εκεί θα τον “είχαν φάει ζωντανό”. Δεν υπήρχε κάποια θέση για αυτόν εκτός και εαν αποφάσιζαν στην Ferrari να ακολουθήσουν το “αποτυχημένο” πλάνο για 2 σχεδιαστικές ομάδες όπως είχε κάνει κάποτε η McLaren. Με την RBR απο όσο ξέρω δεν μίλησε καθόλου. Δεν είχε και ενδιαφέρον η RBR προς το πρόσωπό του. Μίλησα με τις πηγές μου στην McL και μου είπαν ότι ακόμα δεν έχουν γίνει οι διευκρινήσεις για το ποιες θα είναι οι αρμοδιότητές του. Οπότε πάμε σε εικασίες. Μίλησα πριν απο 2-3 μήνες για το συγκεκριμένο θέμα με τεχνικούς που έχουν δουλέψει με τον Sam Michael. Παρόλο που δεν εκθειάζουν την ικανότητά του στον τεχνικό τομέα, έχουν να λένε ότι είναι πάρα πολύ καλός στην οργάνωση τμημάτων και διαδικασιών. Για αυτό ψάχναμε ομάδες όπως η Virgin ή η Force India σαν επόμενους προορισμούς. Για να μπορέσει να τις οργανώσει καλύτερα στον τεχνικό τομέα. Όμως το γεγονός ότι είναι πολύ καλός στην οργάνωση είναι ίσως αυτό στο οποίο πάτησε η McLaren η οποία να ήθελε κάποιον ο οποίος και καταλαβαίνει τα τεχνικά σε πολύ μεγάλο βάθος, αλλά και να διαχειρίζεται και να οργανώνει τους πόρους της ομάδας. Μια θέση παράλληλη με αυτή του Fry στην Ferrari. Να είναι ο ενδιάμεσος κρίκος ανάμεσα στους μηχανικούς και τον Whitmarsh. Και θα μου πεις … μα καλά, Τεχνικός Διευθυντής αναλαμβάνει Αγωνιστικός Διευθυντής; Θυμάσαι την περίπτωση του Mario Almondo στην Ferrari; Για να μην αναφέρουμε όλο το βιογραφικό ήταν Head of Human Resources και το 2007 έγινε Τεχνικός Διευθυντής, μετά Operations Director και στην συνέχεια Head of Quality

       
      • Dimitris PAPADOPOULOS

        16 Sep, 2011 at 09:33

        Να προσθέσουμε κάτι ακόμα. Μετά απο την αποχώρηση του Dave Ryan η θέση είχε μείνει ορφανή.

         
  3. mathfreak86

    16 Sep, 2011 at 17:56

    Δημήτρη κάπου διάβασα ότι ο Κίμι έκανε επίσκεψη στις εγκαταστάσεις της Williams! Ξέρεις κάτι;

     
    • Dimitris PAPADOPOULOS

      16 Sep, 2011 at 18:30

      Ναι. Ειναι επιβεβαιωμενο οτι πηγε. Απο το γραφειο τυπου ειπαν οτι δεν κανουν καποιο σχολιο γιατι ηταν προσωπικη επισκεψη. Ψαχνω την ιστορια να δω τον λογο. Μιλησα με καποιον απο τα υψηλα κλιμακια ο οποιος δεν μου αφησε να εννοηθει οτι η ομαδα ενδιαφερεται. Μαλλον το αντιθετο

       
      • mathfreak86

        16 Sep, 2011 at 19:40

        Άκουσα κ το αντίστροφο, ότι μπορεί ο Κίμι να ενδιαφέρεται για αγορά μετοχών της εταιρίας,μπορεί να ισχύει κάτι τέτοιο;

         
        • Dimitris PAPADOPOULOS

          16 Sep, 2011 at 20:03

          Αυτο το σεναριο ειναι τραβηγμενο απο τα μαλλια τραβηγμενο. Δεν εχει τετοιες βλεψεις 🙂

           
  4. 34984324223

    16 Sep, 2011 at 21:44

    Μιλησα με καποιον απο τα υψηλα κλιμακια ο οποιος δεν μου αφησε να εννοηθει οτι…

    tin mia pipa piso apo tin alli petas… dimosiografe tou twitter.

     
    • Evans

      19 Sep, 2011 at 21:23

      ΒΛΑΚΑ!!

       
  5. dhmhtrhs

    16 Sep, 2011 at 23:03

    διμιτρι ο κιμι εχει επαφες με καμια ομαδα
    34984324223 αμα ειναι δημοσιογραφος του τοιτερ γτ μπαινεις να ενημερωθεις απο αυτόν ?

     
    • Dimitris PAPADOPOULOS

      16 Sep, 2011 at 23:10

      Πάντα έχει προτάσεις ο Kimi απο διάφορες ομάδες και διάφορα πρωταθλήματα. Το γεγονός ότι τις ίδιες μέρες βρισκόταν και ο Bottas εκεί έχει παραξενέψει. Απο την άλλη έχει και βλέψεις για Le Mans και πιθανώς να έριξε ματιά στο Jaguar C-X75 supercar που φτιάχνει η Williams.

       
      • Dimitris PAPADOPOULOS

        16 Sep, 2011 at 23:24

        Να το πω διαφορετικά … δεν είναι “απεγνωσμένος” να τρέξει F1 … Ακόμα και για Le Mans θέλει κάτι ανταγωνιστικό. Πάντα θέλει να τρέχει για την νίκη. Αυτό ακόμα και να έχει πρόταση απο Williams, που δεν το πιστεύω, δεν θα προχωρήσει. Άλλωστε συμβόλαια, προσύμφωνα και όλα τα deals δεν κλείνονται στα εργοστάσια. Για κάποιο άλλο λόγο είχε πάει εκει …

         
        • Dimitris PAPADOPOULOS

          17 Sep, 2011 at 00:15

          Στο MTV3 υπαρχουν σεναρια. Να πεισει οτι ειναι αποφασισμενος και να χρησιμοποιησει το 2012 σαν χρονια προετοιμασιας, οτι θελει να συνεργαστει η Ice1Racing με την Williams, οτι θελει να χτισει το sportscar κλπ κλπ

           
      • Sound_Of_Madness

        17 Sep, 2011 at 01:14

        Μήπως για να προωθήσει-μανατζάρει τον συμπατριώτη Βοttas?

         
  6. dhmhtrhs

    17 Sep, 2011 at 09:49

    ton bottas ton managarei o hakinnen

     
    • Dimitris PAPADOPOULOS

      17 Sep, 2011 at 10:32

      Σωστα

       
    • Dimitris PAPADOPOULOS

      17 Sep, 2011 at 10:47

      Με δεδομενα 3βδομαδων πισω δεν υπηρχε ενδιαφερον απο πλευρας ομαδας, ουτε απο πλευρας οδηγου. Αλλωστε περασε και αλλος εν ενεργεια οδηγος υποψηφιος για την θεση On Sep 17, 2011 10:32 AM, “Dimitris PAPADOPOULOS” wrote: > Σωστα

       
  7. turbakiasss

    19 Sep, 2011 at 16:12

    Δημήτρη διάβασα σε συνέντευξη του Domenicalli νομίζω,ότι η φερράρι έφερε αναβαθμίσεις και στο spa και στην monza αλλά δεν έφεραν καμία βελτίωση,αντιθέτως κάνανε και βήμα προς τα πίσω.Γνωρίζουμε τι αναβαθμίσεις έφεραν και τι δεν πήγε καλά και δεν δούλεψαν?
    Από τον αγώνα της monza παρατήρησα ότι η φερράρι είχε πολύ αργή έξοδο από τα σικέιν.Ειδικά στο 1ο φαινόταν να καθυστερούσε πολλή σαν να μην είχε προσφυση.Εκεί ο βέττελ επιτέθηκε και πέρασε τον αλόνσο,εκεί ο σουμάχερ πίεσε τον αλόνσο 2-3 φορές μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας και εκεί πάλι ο μπάτον πέρασε τον αλόνσο.

     
    • Dimitris PAPADOPOULOS

      19 Sep, 2011 at 16:17

      Στο Spa έφερε νέα εμπρός και στην Monza νέα πίσω αεροτομή. Δες εδώ http://www.formula1.com/news/technical/ . Δεν έχω όμως κάτι το χειροπιαστό στο γιατί δεν πήγαν καλά. Όσον αφορά την αργή έξοδο απο τα chicane, πιστεύω ότι το έβλεπες σε σχέση με τον Vettel που είχε πειράξει τις σχέσεις στο κιβώτιο ώστε να έχει πολύ γρήγορη έξοδο.

       
  8. Nikk

    26 Sep, 2011 at 14:16

    Dimitri,οπως ειδαμε στην σιγκαπουρη,αλλη μια επαφη για τον χαμιλτον,αλλη μια ανοητη κινηση,τον ειδαμε και στα practice οπου πηγε να περασει τον massa χωρις να υπαρχει λογος και κοντεψαν να ερθουν σε επαφη.

    Τι πραγματικα συμβαινει με τον χαμιλτον,η χειροτερη του χρονια μακραν,παντελως απροσεχτος,καταστρεφει τους δικους του αγωνες και των αλλων,και παρολαυτα η Mclaren συνεχως τονιζει οτι αυτος ειναι ο χαμιλτον δεν αλλαζει.

    Δεν μπορει καποιος να του μιλησει,ο Dennis,o Whitmarsh,να τον προσγειωσουν,τι συμπεριφορα ειναι αυτη μεσα στην πιστα,σε καθε αγωνα και τρακαρισμα η επαφη.

     
    • Dimitris PAPADOPOULOS

      26 Sep, 2011 at 14:24

      Μολις εγραψα καποιες σκεψεις πανω σε αυτο το θεμα 🙂 Θα ανεβουν στο GoCar σε λιγο

       
 
%d bloggers like this: