RSS

Η μυστήρια λύση της Mercedes GP

19 Oct

Θα είδατε την ιστορία που κυκλοφόρησε απο το Auto Motor und Sport για το f-duct της Mercedes GP στο ρύγχος του μονοθεσίου.

Το άρθρο και τις φωτογραφίες θα τις βρείτε εδώ. Ο ανταγωνισμός έπιασε αυτή την κίνηση. Όπως γράφει το άρθρο ο Whitmarsh πιστεύει ότι το κέρδος θα είναι απο 5 μέχρι 8 χιλιόμετρα/ώρα., αλλά το θέμα δεν είναι εκεί. Μίλησα με έμπειρο αεροδυναμιστή ο οποίος μου είπε ότι το concept δεν είναι τόσο απλό γιατί ένα f-duct μειώνει την αντίσταση του αέρα στο σημείο εκείνο, και παρά το γεγονός ότι είναι σημαντικό, δεν επηρεάζει την συνολική αντίσταση του μονοθεσίου. Και είναι σε σημείο που χαλάει το γενικότερο balance. Ας περιμένουμε όμως πριν κρίνουμε.

Advertisements
 
6 Comments

Posted by on 19 Oct, 2011 in F1

 

6 responses to “Η μυστήρια λύση της Mercedes GP

  1. XRISTOS

    19 Oct, 2011 at 12:06

    Γιατί το λέτε F-Duct? Δεν είναι κάτι τέτοιο ούτε νομίζω ότι κάνει αυτή τη δουλειά. Ένας διαμορφωτής ροής αέρα είναι για καλύτερη (έτσι πιστεύουν στην Μερσέντες) κατανομή αεροδυναμικού φορτίου. Κάτι παρόμοιο, αλλά μεγαλύτερο, είχε η Φερράρι παλαιότερα με την οπή στο ρύγχος του μονοθεσίου.

     
    • Dimitris PAPADOPOULOS

      19 Oct, 2011 at 12:10

      Απο αυτά που διαβάζω είναι μια λύση παρόμοια με αυτή που είχαν στην McLaren στην πίσω πτέρυγα. Μειώνει το drag και αυξάνει την τελική ταχύτητα, δεν βελτιώνει την κατανομή αεροδυναμικού φορτίου. Απλώς δεν είναι ελεγχόμενη απο τον οδηγό (με χέρι ή πόδι) και εάν θυμάμαι καλά η Mercedes έπαιζε πολύ με passive f-duct όταν είχε βγει πέρσι.

       
      • XRISTOS

        19 Oct, 2011 at 19:13

        Κατ΄ αρχάς ευχαριστώ για την απάντηση.
        Δηλαδή, αν καταλαβαίνω καλά, αυτή η μικρή οπη διοχετεύει το λιγοστό αέρα σε συγκεκριμένη θέση του μονοθεσίου για να μειώνει την αεροδυναμική αντίσταση σε ταχύτητες πχ άνω των 200χλμ/ώρα και όχι να διαμορφώνει την ροη αέρα πχ στο πάτωμα του μονοθεσίου, έτσι ώστε να παράγει περισσότερη αρνητική άντωση με λιγότερες αεροδυναμικές αντιστάσεις.
        Αν το έχουν καταφέρει αυτό, χίλια μπράβο!!!

         
  2. Blog AchaCarro

    21 Oct, 2011 at 04:29

    muito bom o blog, parabens!!

     
    • Dimitris PAPADOPOULOS

      21 Oct, 2011 at 09:58

      Thank you for your kind words!

       
 
%d bloggers like this: