RSS

Αποκλειστικά ο Craig Scarborough (τεχνικός αναλυτής): Οι πρώτες τεχνικές παρατηρήσεις

28 Jan

Οι πρώτες εντυπώσεις από την νέα Ferrari είναι ότι το νέο μονοθέσιο έχει κάνει μεγαλύτερο βήμα στην εξέλιξη από ότι περιμέναμε. Το πρώτο πράγμα που χτυπάει στο μάτι είναι ότι έχει πάρει την κεντρική ιδέα από την χαρακτηριστική περσινή «μύτη» της Red Bull RB5 (Newey “V” nose) αλλά δεν είναι τόσο απότομη ή τόσο ψηλή όσο αυτής της 2009 Red Bull RB5.

Έχοντας ακόμα τις αεροτομές και τις κατευθυντήριες πτέρυγες του 2009 το μονοθέσιο έχει πολλά μυστικά να μας αποκαλύψει από τα πρώτα δείγματα της παρουσίασης. Έχουμε ξεκάθαρη εξέλιξη στην εμπρόσθια μεριά στις εισαγωγές αέρα, με το χαρακτηριστικό για την Ferrari «καρούμπαλο» στο πάνω μέρος στις εισαγωγές το οποίο βοηθάει τόσο στην ροή του αέρα όσο και στο τεστ πρόσκρουσης. Δεν είναι όμως τόσο απότομα όσα τα αντίστοιχα της Brawn, κάτι που είναι μια έκπληξη.

Το πίσω μέρος όμως στις εισαγωγές αέρα είναι πολύ πιο απότομο από το προηγούμενο μονοθέσιο. Οι εξατμίσεις έχουν έρθει μπροστά επιτρέποντας το κάλυμμα να «δένει» πάνω από τον κινητήρα και το κιβώτιο. Το κάλυμμα έχει λεπτύνει ώστε να κάνει ένα λεπτό πτερύγιο. Μια μικρή λεπτομέρεια είναι και ότι έχει έρθει πιο ψηλά το «μαξιλαράκι» του οδηγού ώστε να μπορεί να έχει περισσότερο χώρο για την δεξαμενή καυσίμου.

 
1 Comment

Posted by on 28 Jan, 2010 in F1

 

One response to “Αποκλειστικά ο Craig Scarborough (τεχνικός αναλυτής): Οι πρώτες τεχνικές παρατηρήσεις

  1. Marc L

    28 Jan, 2010 at 14:55

    Great post 😉
    good technical analysis